Kommunikativ leveransadministratör till härligt team inom Teleko

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en administratör till en av våra kunder, ett företag som arbetar inom telekombranschen. Kunden behöver utöka sitt team med en duktig och självgående administratör omgående fram till och med slutet av september, med god chans till förlängning. Tjänsten är placerad på deras kontor i centrala Stockholm.

I den här rollen kommer du att sköta administration kring beställningar genom uppgifter som dokumentering, registrering av ordrar, koordinering och verifiering av installationer. Du tar även emot frågor från kund och följer upp att ärenden hanteras och blir lösta på bästa sätt. Utöver detta kommer du att agera säljsupport där du stöttar dina kollegor med administration kring befintliga och nya kunder, exempelvis vid registrering av nya kunder.

Vi ser gärna att du som söker har ett intresse för telekom och vill lära dig mer om branschen. Du trivs i en arbetsmiljö där frihet under ansvar är en stor del av arbetsupplägget och där du kan lita på att du har stöd av ett engagerat och hjälpsamt team. Som person är du noggrann, serviceminded och har ett genuint intresse av att lära dig mer och utvecklas i din yrkesroll som administratör. Du är kommunikativ och gillar att arbeta i ett högt tempo där du får kombinera din sociala förmåga med ditt intresse för administration.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-06-13

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Administrativ arbetslivserfarenhet, gärna som backoffice/administratör
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till slutet av september med god chans till förlängning. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du arbetat BackOffice eller som administratör tidigare och är nyfiken på att ta dig an en ny utmaning? Söker du en stöttande roll där du får dokumentera, koordinera, registrera och följa upp i det dagliga arbetet? Vill du vara en del av en arbetsplats där medarbetarna har stor frihet under ansvar? Då kan den här tjänsten vara något för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15507JL i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-13
Ange följande referens när du ansöker: 15507JL
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3553406

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: