Kommunikativ HR-medarbetare med digital kompetens
Sveriges Television AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sveriges Television AB i Stockholm,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige SVT har nyligen lanserat ett nytt intranät där HR står för en stor del av innehållet för både ledare och medarbetare. Vår ambition är att intranätet ska nyttjas som kunskapsbank, utvecklingsverktyg för organisationskultur och förändringsledning samt framförallt bli en källa för självservice.
Vi söker nu en medarbetare som kan producera innehåll och strukturera HR:s sidor så att det blir lättillgängligt, begripligt och användarvänligt. Du kommer att vara länken mellan HR och Internkommunikation och samarbeta nära med HR Partners, HR Specialister och självklart med de kommunikatörer som är experter på själva intranätet.
Det är ett uppdrag under september - december 2018.
Du behöver ha praktisk erfarenhet av HR-processerna och vara bra på att kommunicera hela HR-området på digitala plattformar exempelvis intranät. Personliga förmågor som behövs är samarbetsförmåga, noggrannhet, initiativförmåga och att vara självgående. Vi förutsätter att du är bra på svenska språket i tal och skrift.
För mer information kontakta ansvarig chef Maud Gran Markkanen som nås via växeln, tfn 08-784 0000.
Sista ansökningsdag är 3 juli, men vi har löpande urval så vänta inte med att söka.
Varaktighet, arbetstid
Dagtid 1 september - 20 december 2018
Publiceringsdatum2018-06-19Ersättningenl ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaud Gran Markkanen
FöretagSveriges Television AB
AdressSveriges Television AB
OXENSTIERNSGATAN 26-34
10510 Stockholm
KontorsadressOXENSTIERNSGATAN 26-34
Jobbnummer 4213563
Observera att sista ansökningsdag har passerat.