Kandidatansvarig Till Jobbusters Stockholmskontor!

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-03-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kandidatansvarig Till Jobbusters Stockholmskontor!" (publicerad 2016-05-04) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-03-21

Dina arbetsuppgifter
Nu letar vi efter en driven Kandidatansvarig som vill arbeta hos oss!
Vi söker dig som är i början av din karriär och som vill lära dig mer om rekrytering. Du kommer i din roll som Kandidatansvarig främst att arbeta med fokus på våra uthyrningsprocesser där du hittar passande kandidater till uppdrag hos våra kunder. Du arbetar med delar av urvalsprocessen så som annonsering, CV-sök, telefonintervjuer, personliga intervjuer, uppföljning, sammanställningar av kravprofiler, referenstagning samt andra förekommande administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med andra avdelningar. I rollen krävs att du gillar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften där du har förmågan att samordna kandidatprofiler för att nå en perfekt matchning!

Företagspresentation

JobBusters är ett av de snabbast växande rekryterings- och personaluthyrningsföretagen i Sverige! Vårt mål är självklart att fortsätta växa med bibehållen lönsamhet. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. JobBusters hjälper företag med kompetensförsörjning och arbetar gentemot ett brett spektra av branscher med inriktning mot tjänstemän. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre lokala bolag. Vi tror att en bredd skapar möjligheter, både för våra kunder och för våra kandidater. Därför väljer vi att vara just breda, både när det gäller typer av tjänster, men även tillvägagångssättet i processen för att nå en klar tillsättning. Det innebär också att våra uppdrag har stor variation för dig som anställd. Långsiktigt samarbete är något vi strävar efter, vi är alltid flexibla och lyhörda för kundens behov och kandidatens önskemål om utveckling. Vår målsättning är alltid att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb!

Vi erbjuder dig en flexibel och dynamisk roll, med ett ungt och glatt gäng, i ett växande företag. Eftersom våra medarbetare är vår största tillgång finns det vid goda resultat mycket goda möjligheter till utveckling både personligen och i företaget. Vi präglas av en företagskultur med riktigt högt i tak, hög ambitionsnivå, korta beslutsvägar och en trevlig arbetsmiljö. Du kommer att jobba med kompetenta och drivna arbetskollegor som peppar varandra och har riktigt kul på jobbet. Varje år åker vi på en resa, då vi uppnått våra mål. Senast gick den till Franska Rivieran.

Vi har kontor i Stockholm, Linköping och Malmö. Du kommer att arbeta på vårt Stockholms-kontor på härliga Kungsholmen!

Kvalifikationer
• Du har gärna en eftergymnasial utbildning. Är den inom personal, IT, ekonomi eller annat relevant område är detta mycket meriterande.
• Du är en mycket god administratör och har goda kunskaper i Office-paketet.
• Det är meriterande om du har ett intresse för sälj och affärer.
• Det är meriterande om du har kunskaper kring IT och/eller Teknik.
• Du talar och skriver svenska obehindrat samt har en god engelska, då du använder dig av språken i tjänsten.

Dina personliga egenskaper
Som person är du flexibel, noggrann och mycket serviceminded. Du trivs att arbeta i en självständig roll men har även lätt för att samarbeta med andra. Vidare tycker du om att jobba i ett högt tempo och är ansvarstagande och resultatorienterad. För oss är det också viktigt att du är prestigelös, självständig och trivs på ett mindre, men växande företag!
Då vi arbetar brett, har du lätt för att ta till dig ny kunskap och visar ett intresse för att lära mer. Du drivs av att göra affärer!

Vad vår kund kan erbjuda

Vi kan erbjuda dig en flexibel och dynamisk roll, med ett ungt och glatt gäng, i ett växande företag. Vid goda resultat finns mycket goda möjligheter till utveckling både personligen och i företaget.
Vi präglas av en företagskultur med riktigt högt i tak, hög ambitionsnivå, korta beslutsvägar och en trevlig arbetsmiljö. Du kommer att jobba med kompetenta och drivna arbetskollegor som peppar varandra och har riktigt kul på jobbet.
Du kommer att ha en trygg fast lön med ett mycket fördelaktigt bonussystem.

Ersättning
Fast lön med rörlig bonus.

Tillträde och ansökan

Heltid, tillsvidare med start enligt överenskommelse. Kontorstider med flex.
Skicka in din ansökan omgående, gärna med foto. Urval sker löpande.

Har du några frågor gällande vår rekryteringsprocess eller om tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-20
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1582
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carolina Lundgren 08-525 240 17 carolina@jobbusters.se

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2735345

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: