JuniorFront Desk Support Technician / Front desk tekniker / Supp

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-10-08

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 3-6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Tele2. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Tele2 är ett internationellt bolag som levererar helhetslösningar inom IT och telekom till företag, privatpersoner och organisationer. De verkar på en marknad som ständigt växer och förändras och har en förväntan på sig att alltid leverera nya och bättre lösningar.

Tele2 har Sveriges mest expansiva nät och har några av Sveriges största organisationer som kunder. På Tele2 händer det ständigt nya saker och de genomgår just nu en spännande förändringsresa på avdelningen Central Operations. Därför söker vi dig som vill ta nästa steg i karriären och bli en del av det nya teamet på Central Operations.


Dina arbetsuppgifter
Som Front Desk Support Technician supporterar du Tele2s tekniker ute på fält och har ett huvudansvar för alla inkommande samtal som kommer från dessa tekniker-team. Du hantrar och löser enklare tekniska problem och incidenter kopplat till säkerhet hos Tele2s kunder och eskalerar mer komplexa ärenden vidare till dina kollegor som är NOC-tekniker. Du är också ansvarig för alla administrativa arbetsuppgifter som är kopplade till samtalen och hanterar mail, skapar ärenden och delar information med dina kollegor på NOCen.

Du jobbar ständigt med att bidra till förbättrade arbetsprocesser och rutiner för att öka Tele2s kundnöjdhet.

Du är även ansvarig för enklare teknisk övervakning, som innebär att analysera och validera inkommande event. I viss mån innefattar dina arbetsuppgifter också enklare tekniska lösningar. Det är därför viktigt att du har ett stort tekniskt intresse! För den som vill och har ambitioner finns stora utvecklingsmöjligheter i denna roll. Du får chans att forma rollen tillsammans med dina kollegor och lär dig mycket. För den drivna finns chans att i framtiden arbeta med fokuserat på NOC-avdelningen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning, kanske inom IT och teknik
• Stort intresse för teknik
• Meriterande med erfarenhet från någon teknisk support/kundtjänstroll där du använt telefon och mail som främsta redskap
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift

För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du är lösnings och- serviceorienterad, där du alltid vill ge ett gott bemötande. Du är självgående och tar därmed stort eget ansvar i din roll, vari du har lätt för att tänka innovativt och komma med nya idéer. Du drivs av utmaningar och du räds inte förändringar! Du är därtill flexibel i ditt arbete och anpassar dig lätt, även när arbetstakten är högre. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra i ett team och uppskattar detta.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:Tele2, Support, Administration, Front Desk Support Technician, front desk, support, technician, tekniker, teknik, NOC, SOC, kommunikation, tele, comhem, kista, stockholm, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
6029045

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: