Junior kvalitetsansvarig inom Facility Management
Office Management / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm,
Linköping,
Karlstad,
Lidköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sin vardag. Just nu förstärker vi vårt produktspecialist-team, där du får möjlighet att säkerställa kvaliteten inom just ditt produktområde.
Publiceringsdatum2016-11-30Dina arbetsuppgifter Vi har ett antal produktspecialister som arbetar för att utveckla den tjänst man ansvarar för inom vårt Facility Management erbjudande. I den här rollen kommer du att vara den som säkerställer kvaliteten inom produktområdet lokalvård. Ditt mål är att vi alltid ska hålla toppleverans och därför kommer du att ha ett nära samarbete med både leverantörer, kunder och ansvarig säljare internt.
Du kommer bland annat att:
Planera lokalvården hos våra kunder.
Följa upp resultatet av lokalvården, både återkoppling via samtal och möten.
Ta fram processer för hur vi gör ska säkerställa kvaliteten på lokalvården.
Agerar specialist vid merförsäljning inom lokalvård, som sker tillsammans med ansvarig säljare.
Just det här produktområdet växer hos oss varpå detta är en viktig roll i vår verksamhet. Det är en relativt ny roll och du kommer därför ha möjlighet att få vara med och utforma den. Det är en tjänst med varierande arbetsuppgifter, ingen dag är den andra lik och du arbetar både reaktivt och proaktivt.
Kvalifikationer och Egenskaper
Vi söker dig som tycker att det här låter som en riktigt rolig utmaning. Du behöver inte ha arbetat med liknande uppgifter tidigare, men det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat med lokalvårdstjänster, exempelvis som säljare av tjänsten eller som Facility Manager. För denna roll ska du också:
Ha körkort och tillgång till egen bil.
Vara förtroendeingivande, prestigelös och initiativtagande.
Ha erfarenhet av kundmöten då det kommer att vara en stor del av din vardag. Du kommer både att vara ute med interna säljare och på egen hand för att sköta uppstarter, driva merförsäljning och ha uppföljning med mera.
Start: 16 januari
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten hos oss. Har du frågor kan du kontakta Tobias Forsström, ansvarig för lokalvården idag, på 010-858 51 08. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Fehrm
amanda.fehrm@officemanagement.se +46 10 858 40 14
FöretagOffice Management
AdressOffice Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8, Kista
Jobbnummer 3184535
Observera att sista ansökningsdag har passerat.