Junior koordinator med kunskap inom ekonomi
Witre / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Witre i Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Witre Manutan är det kompletta företaget inom arbetsplatsutrustning för industri, lager och kontor. Här hittar kunderna allt de behöver för att utrusta sin arbetsplats. Med marknadens bredaste utbud från ledande tillverkare och medarbetare som kan sin sak och brinner för att hjälpa till är vi den enda leverantör man behöver för att skapa bra arbetsmiljö och fungerande dagar på jobbet. Witre Manutan finns i hela Norden och ingår i den europeiska koncernen Manutan, med fler än 200 000 produkter i sortimentet.
Är du en driven och viljestark person med höga ambitioner? Vill du arbeta i en bred och varierad roll där den ena dagen inte är den andra lik? Vårt kundföretag Witre söker nu efter en koordinator med start omgående. Arbetet på Witre genomsyras av deras ledord kraft, karisma och kreativitet. Stämmer det in på dig? Tveka inte att söka redan idag.
Tjänstebeskrivning
Witre expanderar och söker nu en koordinator som kommer att arbeta med kundanpassade lösningar ifrån deras produktsortiment. Du kommer att vara bryggan mellan sälj, order och inköp/marknad och fungera som en stödfunktion internt. Witre arbetar bland annat med kundanpassade lösningar där du kommer att vara ansvarig för de specialprodukter som kunden önskar att beställa från ordinarie sortiment. I din funktion kommer du ta emot kundförfrågningar, ha kontakt med leverantörer, arbeta med prissättning och koordinera leverans- och produktinformation för att hitta en lösning som passar kunden. Du kommer att arbeta internationellt och har mycket leverantörskontakt, där du med fördel har kunskap i det franska språket. Du kommer att arbeta i Navision som affärssystem.
Lämplig bakgrund
Du har en avslutad universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande och har något års arbetslivserfarenhet inom liknande område. Du har arbetat i en serviceinriktad tjänst, har god vana av administrativa arbetsuppgifter och att hantera stora mängder data. Då företaget är internationellt talar och skriver du obehindrat i både svenska och engelska. Talar du franska är det meriterande. Du har mycket goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel.
För att trivas i tjänsten tror vi att du är en ansvarstagande, självständig och effektiv person. Du drivs av att uppnå resultat, tar initiativ och strävar efter ständig förbättring. Då du har många kontaktytor internt och externt, kommer din kommunikativa förmåga väl till användning. Du är nyfiken för att lära dig och har ett intresse för branschen och Witres sortiment. Vidare motiveras du av att uppnå hög kvalité på ditt arbete och är noggrann och strukturerad.
Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är med omgående start. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson på tel 0766-47 16 51.
Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Löpande
Publiceringsdatum2015-11-05ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Johansson +46 31 333 54 81
FöretagWitre
AdressWitre
Kungsgatan 48A
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48A
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2514241
Observera att sista ansökningsdag har passerat.