Junior koordinator/leveransledare av telefonitjänster till telek

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
2014-10-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior koordinator/leveransledare av telefonitjänster till telek" (publicerad 2015-02-17) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-10-13

Företaget
Bravura söker en serviceinriktad koordinator/leveransledare till ett stort telekomföretag. Företaget är en av Sveriges ledande telekomleverantörer.

När företagets säljare tecknat och registrerat en kunds order tar du som koordinator/leveransledare vid. Du tar över ansvaret för ordern och arbetar med såväl planering som koordinering av de tekniska implementationerna. Koordineringen av ordern sker genom kontakt med både interna och externa underleverantörer. Vidare ansvarar du även för den tekniska och administrativa dokumentationen när leveransen till kund är klar. Du arbetar alltid med en strävan att leveransen sker på rätt tid till rätt kostnad för att skapa nöjda kunder och goda förutsättningar för en framgångsrik kundkontakt.

Dina arbetsuppgifter
När företagets säljare tecknat och registrerat en kunds order tar du som koordinator/leveransledare vid. Du tar över ansvaret för ordern och arbetar med såväl planering som koordinering av de tekniska implementationerna. Koordineringen av ordern sker genom kontakt med både interna och externa underleverantörer. Vidare ansvarar du även för den tekniska och administrativa dokumentationen när leveransen till kund är klar. Du arbetar alltid med en strävan att leveransen sker på rätt tid till rätt kostnad för att skapa nöjda kunder och goda förutsättningar för en framgångsrik kundkontakt.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning inom teknik/data/IT
• Erfarenhet av arbete i teknisk kundtjänst/support eller roll som tekniskt säljstöd
• Erfarenhet av telekombranschen (meriterande)
• God systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Fokus i denna roll är att skapa och bidra till goda kundkontakter och vi ser av den anledningen att du som söker är ytterst serviceinriktad. Arbetet sker i både grupp och självständigt och det är därför viktigt att du är en lagspelare samtidigt som du har förmågan att vara självgående och driva ditt eget arbete. Då rollen innefattar mycket kontakt med både interna och externa funktioner är det viktigt att du är kommunikativ. Du är flexibel och driven och trivs att arbeta i en föränderlig och tempofylld miljö.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wass 08-40024050 emma.wass@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2028437

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: