Jobba som kundkommunikatör för AXA hos Releasy i Linköping

Manpower / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Gillar du service och vill ha ett socialt arbete med härliga kollegor och fantastiska utvecklingsmöjligheter? Då ska du läsa vidare! Vi söker dig som trivs med att jobba med service och att hjälpa andra. Du kommer här att jobba som kundkommunikatör mot matproducenten AXAs kunder hos Releasy i Linköping. Start för uppdraget är 18:e juni. Välkommen in med din ansökan!

Vad kommer jag att göra som kundkommunikatör?

Som kundkommunikatör kommer du besvara inkommande frågor via telefon, mail och chatt för matproducenten AXAs kunder.

Releasy har öppet alla dagar året runt, arbetstiderna är oregelbundna och förlagda mellan måndag och söndag 06.00 - 23-00.

Start för uppdraget är 18:e juni. Du blir anställd av Manpower och jobbar som konsult hos Releasy. Självklart följer vi fackliga avtal!

Vad krävs för att bli kundkommunikatör?

Vi ser att du har fullständiga gymnasiebetyg och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du har mycket god datavana och kommunicerar obehindrat verbalt och i skrift.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Det är viktigt att du trivs i mötet med människor och levererar god kundservice, är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har hög arbetsmoral.

Releasy erbjuder

* Möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag
* Utbildning i hur du hanterar kundmöten per telefon optimalt
* Utbildning i de produkter, tjänster och stödsystem du kommer att arbeta med
* Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom interna utbildningar
* En rolig arbetsplats där olikheter är en styrka
* Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper sina anställda att utvecklas

Om Releasy

Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla sina uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort dem till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. De arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom deras främsta verktyg; telefonen!

Som kommunikatör på SL:s kundtjänst svarar du på frågor från resenärer om resvägar och tider inom ansvarsområdet för Stockholms Lokaltrafik. I tjänsten ingår hantering av mail, chatt och viss administration. På bästa sätt ska du leverera den bästa kundupplevelsen genom att på bästa sätt lösa kundens ärende.

Hur söker jag tjänsten?

Det är lätt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se. När du sökt kommer du få ett antal frågor skickade till dig på mail men kommer också finnas tillgängliga på din profil på Manpowers hemsida. Svara på dessa för att vara aktuell för jobbet.

Notera att vi INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev.

Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsterna bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor om tjänsten?

1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar

2. Du kan även nå mig via mail:

För tekniska frågor angående din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00.

Varmt välkommen med din ansökan!

För fler jobbtips, gilla oss på Facebook!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2018-05-30

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-20
Ange följande referens när du ansöker: 45397
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexander Gustafsson Alexander.Gustafsson@manpower.se

Företag
Manpower

Adress
Manpower
58224
58224 0580

Kontorsadress
Tanneforsgatan 3

Jobbnummer
4176803

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: