IT-nörd som älskar att ge support till användarna
Gigstep AB / Supportteknikerjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gigstep AB i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Olofström eller i
hela Sverige Alla brinner för olika saker, men för att lyckas i denna roll så behöver du älska IT. Kanske lika mycket som Kakmonstret älskar kakor... För oss är IT-nörd något positivt, vi imponeras av dig som har hittat din grej och brinner för den!
Du kommer ingå i ett kompetent team där du garanterat kommer lära dig massor. Här får du äntligen kombinera dina kunskaper inom IT med din känsla för service i en underbar mix.
Via telefon och mejl hjälper du användarna med deras IT-relaterade problem. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och felsökning är något du gör dagligen. Det är väldigt bra om du har koll på några av nedanstående punkter:
• Active Directory
• DNS, DHCP, TCP/IP
• Citrix
• Windows Operativsystem
• Outlook & Exchange
• MS Office & O365
• Skrivare & skrivarhantering
• Hårdvarurelaterade frågor
Det genuina IT-intresset är ett måste. Har du tidigare arbetat i en servicedesk är detta ett stort plus, dock inget krav. Vi vill helst att du har pluggat något inom IT, och då gärna ha tyckt om nätverkskurserna lite extra. Att du är flytande i både svenska och engelska är ett krav.
Välkommen in i vårt härliga gäng där humor blandas med goda kakor och stort fokus på att ge god service åt kunderna!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2020-12-01ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagGigstep AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Gigstep AB (org.nr 559187-8227),
https://www.gigstep.se/ Arbetsplats Gigstep
Jobbnummer 5469399
Observera att sista ansökningsdag har passerat.