IT Tekniker till Leveransteamet Contact Center
Tomas Rydén / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-02-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT Tekniker till Leveransteamet Contact Center" (publicerad 2017-03-13) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tomas Rydén i Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som har ambition att utvecklas och hjälpa andra.
Vår kund är en väletablerad och välkänd IT-leverantör som hjälper sina kunder bland annat inom områdena it-outsourcing, affärssystem, integrationslösningar samt datacenter. De söker nu en ny stjälrna som skall vara med att utvecklas med vårt Kontaktcenter (CC) team. Du kommer att ingå i leveransteamet där man jobbar med kvalificerad support och problemlösning. I gruppen är man Förvaltningsansvariga för kundernas miljö.
Gruppen hanterar alla ärenden från 1:st till 3:rd line och har öven driftmöten, hanterar RFC (Request For Change) etc gentemot och med kunderna.
Din profil
Vi söker dig som vill fortsätta att utvecklas och använda dig av dina IT-kunskaper i en serviceinriktad roll inom IT. Kanske har du gjort en resa via servicedesk och känner att du vill vidare och utvecklas och ta mer ansvar eller har en helt annan bakgrund, det viktigaste är att du vill och kommer att utvecklas.
Vidare har du en bra teknisk kompetens och är välbekant med Exchange, SQL, nätverk etc. Kan du redan allt är det bra, men det finns en stor och djup kompetens internt i bolaget så det finns duktiga och hjälpsamma kollegor som kommer att stötta dig i din nya roll. Du är van att på ett professionellt sätt hantera kunder och att hjälpa dem till en snabb och smidig lösning.
Du behöver även:
Behärska svenska och engelska i tal och skrift
Ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Ha ett genuint intresse och förståelse för IT
Tycker du detta låter som en kul roll för dig? Känner du igen dig i beskrivningen? Ansök redan idag!
Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande under processen och tillsättning kan komma att ske omgående.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.
Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.
Om kunden
Nyckelord:, IT-support, Contact Center, 2:nd line, 3:d line, tekniker
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-02-13ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-22
Ange följande referens när du ansöker: 5340
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTomas Rydén
tomas.ryden@maxkompetens.se 073-424 85 82
FöretagTomas Rydén
AdressTomas Rydén
Hantverkargatan 25B
11221 Stockholm
KontorsadressHantverkargatan 25B
Jobbnummer 3317935
Observera att sista ansökningsdag har passerat.