Ishockeyklubb i norrort söker Ekonomiassistent / Koordinator på

2Complete AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Ekonomiassistent/ Koordinator blir du en viktig länk mellan klubben och medlemmarna som håller kontakten med Stockholms ishockeyförbund samt andra föreningar. Du har en bred ekonomisk, administrativ och koordinerande roll där du kommer ansvara för löner, deklaration, bokföring, LOK stöd, uppdatering av hemsidan samt underhåll av medlemsregister. Vidare kommer du också att koordinera föreningens olika arrangemang såsom läger och cuper. Du kommer ha ett nära samarbete med föreningens styrelse, ledare och anställda på kommunen.

Arbetets omfattning: Deltid 50 - 75% mån-fred


Om företaget
2010 blev vår kund utsedd till mönsterförening av Svenska ishockeyförbundet inom ramen för Ungdomsakademin - Svenska Ishockeyförbundets satsning. Med detta som grund arbetar vi för att barn och ungdomar ska ha en meningsfull och rolig fritid inom ishockeyn.





Din profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som Ekonomiassistent / Koordinator ser vi gärna att du har minst 2 års erfarenhet som ekonomiassistent eller motsvarande. Du är en god administratör och kan självständigt ta och fatta egna beslut. Kommunikation och service är viktigt för dig, likväl som att du är prestigelös och rycker in där det behövs.

Personliga egenskaper: För att trivas i denna roll bör du vara en föreningsmänniska med stort intresse för idrott och ungdomsverksamhet, gärna ishockey men inget krav. Du motiveras av att arbeta självständigt och strukturerat i en organisation där dina arbetsinsatser gör skillnad.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 alt. margareta.meek@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-03-29

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-14
Ange följande referens när du ansöker: 954
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta@2complete.se 084454344

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3404313

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: