Invoicing Specialist / fakturahantering till Bring Parcels
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Jönköping,
Habo,
Mullsjö,
Nässjö,
Ulricehamn eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-11-14Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Bring Parcels har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Bring Parcels en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetBring är Posten Norges varumärke och riktar sig mot företagskunder, och är en av Nordens ledande logistikaktörer. Brings värdeord är att ta ansvar, spela för laget och vilja mer, vilket styr sättet att arbeta och bidrar till en inkluderande och mångfaldig arbetsplats.
Bring Parcels är koncernens specialist för tjänster inom e-handel och paket till företag. Företaget har stora ambitioner på fortsatt tillväxt, digitalisering och kundnytta. Det är ett företag i en expansiv koncern som sätter hälsa, miljö och säkerhet högt på agendan och där det finns goda möjligheter till personlig utveckling.
Kontoret i Jönköping/Torsvik präglas utav en god gemenskap, högt i tak och att ha roligt på jobbet. Du blir en del av ett härligt gäng som uppskattar balansen mellan effektivt arbete och att hitta på saker efter jobbet.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Invoicing Specialist ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Ärendena som du hanterar avser frågor kring fakturering för företagskunder där du säkerställer en effektiv och säker hantering av fakturaunderlag och fakturering. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i affärssystemet. Du hanterar specifika frågor kring fakturor och hanterar avvikelser som har uppstått. Detta innebär att du krediterar fakturor, omfakturerar och ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom Bring Parcels där ni tillsammans hjälps åt att leverera den bästa kundservicen.
Arbetet är självständigt och kräver att du kan ta egna initiativ samtidigt som du kommer att arbeta i ett nära samarbete med dina kollegor gentemot företagets kunder.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi alt. arbetslivserfarenhet inom området
• God systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på båda svenska och engelska
Du är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare är du initiativtagande och det är viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Därtill ser du inga problem med att stötta dina kollegor på olika områden och anstränger dig för att leverera lösningar som underlättar för andra. Eftersom rollen innebär en del kontaktytor i organisationen så ser vi gärna att du trivs i sociala miljöer och har en god kommunikativ förmåga.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Jönköping, Torsvik
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Invoicing Specialist, invoice, faktura, fakturering, fakturor, kundtjänst, kundservice, kund, service, ekonomi, heltid, transport, logistik, Bring Parcels, Jönköping
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Anela Brandic
anela.brandic@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7170000
Observera att sista ansökningsdag har passerat.