Intresseanmälan för framtida uppdrag som administratör i Stockholm

Bemannia AB (Publ.) / Administratörsjobb / Stockholm
2025-01-14


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia AB (Publ.) i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör eller från liknande tjänst?Vill du arbeta inom den offentliga sektorn?Välkommen att skicka in din intresseanmälan!Om uppdraget
Vi söker drivna och kompetenta administratörer för heltidstjänster i Stockholm inför kommande uppdrag inom den offentliga sektorn. Vi söker dig som trivs med att arbeta strukturerat, självständigt och vill bidra till viktiga samhällsfunktioner.Genom att skicka in din ansökan blir du en del av vår kandidatbank.Varmt välkommen med din intresseanmälan!Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kan du bland annat arbeta medattgöra kalenderbokningar, mötesbokningar samt allmän planering och samordning.Återkommande arbetsuppgifter såsom kopiering och sortering av dokument förkommer också.Vidare exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma i rollen som administratör:
Sköta administrativa rutiner
Vara ett operativt stöd för verksamheten
Formulera brev, protokoll, dokumentation m.m.
Assistera och ge service till en eller flera personer (exempelvis en chef eller en avdelning)
Hantera många kontakter med anställda och allmänhet
Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram


Publiceringsdatum
2025-01-14

Kvalifikationer
Minst treårig gymnasieutbildning exempelvis inom administration, ekonomi eller annan likvärdig utbildning
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal och skrift

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Lämna din intresseanmälan genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia AB (Publ.) (org.nr 556626-8347), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Annelie Hammarborg
annelie.hammarborg@bemannia.se

Jobbnummer
9101798

Prenumerera på jobb från Bemannia AB (Publ.)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia AB (Publ.):