Internservicemedarbetare på heltid till erkänd advokatbyrå

Ryska Posten Bemanning / Vaktmästarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en internservicemedarbetare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund är en erkänd advokatbyrå med fint kontor i centrala Stockholm. Anledningen till att de söker en ny internservicemedarbetare är på grund av att det fått ett ökat behov. I rollen som internservicemedarbetare ingår det arbetsuppgifter såsom posthantering, reproarbete, inköpsplanering, lägga beställningar av kontorsmaterial, arkivering, daglig kontakt med leverantörer. Tjänsten är på heltid 8:30-17:00, måndag till fredag. Detta är en stor möjlighet för dig som vill komma in och arbeta på en etablerad advokatbyrå.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.

Publiceringsdatum
2017-04-12

Arbetsuppgifter
Som Internservicemedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så:

• Reproarbete
• Produktion av printmaterial
• Posthantering
• Inköpsplanering
• Arkivering
• Daglig kontakt med leverantörer
• Assistera receptionen vid behov

VI SÖKER DIG SOM

• Har yrkesmässig erfarenhet av likande arbete
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har kunskaper i databashantering och eventuella andra aktiveringssystem och ärendehanteringssystem
• Har erfarenhet av en liknande roll på en advokatbyrå sedan tidigare.

Som person är du strukturerad, ansvarsfull och självgående. Du är även praktiskt lagd, initiativtagande och har en förmåga att planera och strukturera din arbetsdag.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3435177

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: