Innesäljare / Ordermottare / Front office till Swedish Lorry Par

PerformIQ Work AB / Kontorsjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ Work AB i Botkyrka, Ekerö, Huddinge, Södertälje, Stockholm eller i hela Sverige

Tjänstebeskrivning
Har du en bakgrund med administration och kundkontakt inom industri eller liknande branscher? Söker du en bred roll i en internationell miljö? Då kan vi ha tjänsten för dig!

Som Innesäljare på Swedish Lorry Parts kommer du att ha en varierad tjänst med mycket kontakt med såväl kunder som intern personal. Din roll innefattar bland annat administrativa uppgifter så som att skapa offerter och lägga orders samt förbereda inför mässor, agentmöten och olika event. Din roll har starkt kundfokus och du arbetar aktivt med merförsäljning och med att bygga upp långvariga relationer till kunden.

Du kommer att arbeta med kunder utanför Sveriges gränser och använder således engelska språket regelbundet.

Krav på person
Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll inom en bransch nära kopplad till industri. Det är meriterande om du kommer från fordonsindustrin men det är inget krav.

Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska språket, i tal och skrift.

Det är meriterande om du arbetat i affärssystemet Monitor.

Vi lägger stort vikt vid dina personliga egenskaper. För att passa i rollen tror vi att du trivs i roll som "spindeln i nätet" med många kontaktytor. Du gillar att ha ordning och reda omkring dig samtidigt som du är glad och lättsam.

Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Tumba, Södra Stockholm

PerformIQ - rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Mattias Söderberg på 072-157 27 76. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Företagspresentation
Swedish Lorry Parts är ett svenskt företag specialiserat på utbytesreservdelar till Volvos tunga fordon och Scanias lastbilar och bussar.

Tillverkning och marknadsföring av reservdelar är företagets huvudfokus och inte bara en sidoverksamhet till tillverkningen och försäljningen av fordon.

Sedan SLP grundades 1991 har företaget skapat kundkontakter över hela världen. På kontinent efter kontinent, i land efter land har SLP tillgodosett de grundläggande behoven vid reparationer av tunga fordon, vilka har visat sig vara desamma över hela världen. Vår höga produktkvalitet och leveranstillgänglighet har gjort oss världen över inom den tunga fordonsindustrin. Vårt kvalificerade team ordnar årligen över 100 000 leveranser till runt 91 länder över hela världen. Tack vare ett välförsett lager och toppmodern logistik levererar vi normalt alla orders samma dag som beställning. Det redan omfattande produktsortimentet ökar med ungefär 1500 artiklar per år och är nu uppe i närmare 13 000 produkter. Företaget omsätter idag ca 170 miljoner SEK och har ca 45 anställda.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, back office, front office, innesäljare, ordermottagare, säljare

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-18
Ange följande referens när du ansöker: 3572
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mattias Söderberg

Företag
PerformIQ Work AB

Adress
PerformIQ Work AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 159

Jobbnummer
4031445

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ Work AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ Work AB: