Inköpsassistent sökes till Axbeautyhouse AB i centrala Stockholm!
Studentconsulting Sweden AB (Publ) / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2022-12-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inköpsassistent sökes till Axbeautyhouse AB i centrala Stockholm!" (publicerad 2023-01-11) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Studentconsulting Sweden AB (Publ) i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Är du en lösningsorienterad person som besitter god systemvana? Har du förmågan att hantera en stor mängd data samt trivs i en kommunikativ roll men många kontaktytor? Då har vi rätt tjänst för just dig!
Axbeautyhouse är en fristående inköpsenhet som ansvarar för att skapa ett kommersiellt skönhetserbjudande åt KICKS, koncernen vill skapa förutsättningar för starkare kunderbjudanden och satsningar för att möta dagens och morgondagens skönhetskunder.
Nu söker Axbeautyhouse en inköpsassistent mot KICKS på deras kontor i centrala Stockholm. I rollen som inköpsassistent kommer du hantera arbetsuppgifter som omfattar administrativt inköpsarbete enligt uppsatta processer och system, säkra pris och status för sortiment, administrera kampanjer samt vara ett flexibelt stöd till KICKS inköpare. I rollen kommer du hantera många interna kontakter mellan olika avdelningar.
Du arbetar i huvudsak administrativt med arbetsuppgifter som omfattar:
• Kommunikation med leverantörer i administrativa frågor
• Hantera kampanjer och rabatter enligt uppsatta processer och system
• Säkra fakturaunderlag och fakturering för leverantörsersättningar
• Driva utvecklingen av system och processer
Tjänsten är en konsultanställning vilket innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men arbeta tillsammans med Axbeautyhouse AB. Tjänsten förväntas starta upp omgående och fortgå i 6 månader framåt med chans till förlängning därefter. Arbetstiderna är förlagda måndag - fredag kontorstider med möjlighet till flexibilitet. Vid övriga frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Publiceringsdatum2022-12-02ProfilFör att vara aktuell för tjänsten krävs det att du besitter en relevant eftergymnasial utbildning inom inköplogistik, ekonomi eller liknande. Du besitter god data- och systemvana och har goda kunskaper i 365Office och Excel, har du erfarenhet av Power BI, KIM eller Dynamics är detta meriterande. Ett krav är att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Som person är du noggrann och strukturerad i ditt arbete, du är kommunikativ då tjänsten innefattar kontakt med både interna och externa kontaktytor. Du besitter förmåga att hantera en hög arbetsbelastning och en känsla för hur du ska driva dina egna processer framåt. Vidare ser vi gärna att du är serviceminded, nyfiken och besitter god samarbetsförmåga.
Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag. Urval sker löpande.
Om företagetMångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på
www.studentconsulting.se Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Studentconsulting Sweden AB (Publ) (org.nr 556674-7449)
Arbetsplats StudentConsulting
Kontakt Linnéa Svensson
linnea.svensson@studentconsulting.com Jobbnummer 7225215
Observera att sista ansökningsdag har passerat.