Inköps- och upphandlingsansvarig sökes till stor myndighet i Sto
Bemannia Kontor / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Bemannia söker nu en Inköps- och upphandlingsansvarig för ett uppdrag på heltid till vår kund i Stockholm. I denna roll kommer du stötta verksamheten i frågor rörande inköp och upphandling samt vara enhetens kontaktperson gentemot myndighetens centrala inköps- och upphandlingsenhet. Uppdraget förväntas påbörjas omgående och fortskrida under 6 månader från start.
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Bemannia men arbetar ute på vår kunds arbetsplats.
Dina arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna på institutionen är självständiga och omväxlande och består bland annat av att:
• Informera kring regelverket för avrop från ramavtal.
• Samordna arbetet kring inköp- ochj upphandling.
• Kommunicera relevant information, exempelvis nya ramavtal och pågående gemensamma upphandlingar.
• Fungera som support, inklusive E-handel.
• Kontrollera betalningsvillkor, leveransvillkor, F-skatt etc. innan beställning från nya leverantörer.
• Skapa inköpsanalys av relevant behov från institutionen.
• Utbilda medarbetare i inköps- och upphandlingsfrågor vid behov.
• Hålla sig uppdaterad i Lagen om offentlig upphandling (LoU).
Dina kvalifikationer:
• Goda kusnakper i LoU och dess tillämpning inom statilg verksamhet.
• Relevant högskoleutbildning.
• Goda tal- och skrivkunskaper i svenska och engelska.
• Grundläggande kunskaper i Microsoft Office, framförallt Excel.
Meriterande:
• Erfarenhet av liknande arbete inom universitet/högskola.
• God administrativ förmåga.
Dina personliga egenskaper:
Vi ser gärna att du som söker har god kommunikations- och samarbetsförmåga samt har social och pedagogisk kompetens. Vidare ska du vara noggrann, ansvarsfull och initiativtagande.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till
jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Inköps- och upphandlingsansvarig Stockholm"
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
100% .
Publiceringsdatum2017-02-09ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHarminder Mankoo
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3310690
Observera att sista ansökningsdag har passerat.