Inköps- och Försäljningsadministratör till ContiTech, Stockholm
Jerrie / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jerrie i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Sandviken,
Linköping eller i
hela Sverige Med en försäljning på EUR44,4 miljarder 2018 är Continental bland de världsledande leverantörerna för fordonsindustrin och sysselsätter ca 244 000 anställda i mer än 60 länder.
Divisionen ContiTech utvecklar och tillverkar funktionella delar, komponenter och system för bl.a. bilindustri, maskintillverkare, gruvdrift, järnvägstransport och tryckindustri. ContiTech följer med sina kunder in på världens växande marknader för att vara en pålitlig partner nära dem. ContiTech har ca 47 000 anställda och år 2017 omsattes ca EUR6,2 miljarder. Huvudkontoret för ContiTech ligger i Hannover och försäljningskontoret för Skandinavien är placerat i Kista. Continental lever efter värderingarna "Trust", "Passion to win", "For one another" & "Freedom to act"
Till ContiTechs försäljningskontor i Kista söker vi nu en mångsidig Inköps- och Försäljningsadministratör. Du erbjuds en varierande roll med god möjlighet att påverka rollens riktning. Tjänsten är en viktig pusselbit hos en stabil arbetsgivare som ingår i en global koncern. Du kommer att arbeta koordinerande och stötta säljorganisationen med exempelvis kundservice och orderhantering. Tjänsten innebär även ett tätt samarbete med bolagets ekonomifunktion med arbetsuppgifter som fakturering och leverantörsreskontra.
ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVAR:
• Kundservice, orderhantering och fakturering
• Inköp och logistik
• Leverantörsreskontra
• Generell kontorsadministration
• Koordination och administration av processer och förbättringsarbeten
VEM DU ÄR
Vi söker dig som är en strukturerad lagspelare med minst ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person behöver du vara kommunikativ och inte rädd för att ta telefonkontakt med kollegor eller leverantörer i andra länder. Vi ser också att du vill vara med och utveckla denna befattning, föreslår förbättringar, samt är öppen för att lära dig nytt och vill utvecklas. Du har kunskaper i hela Officepaketet, samt talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Pratar du tyska är det meriterande.
Känns det här som du? Ansök hos jerrie.se senast den 7 april. Vill du stämma av med Erik Hjortsjö innan du ansöker? Ring 0762 - 23 70 36.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2019-03-24ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJerrie
AdressJerrie
Odinsgatan 9
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 9
Jobbnummer 4687454
Observera att sista ansökningsdag har passerat.