Inhouse söker ekonomiassistenter!

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning / Work Description

För kunds räkning söker vi dig som är en driven och framåt ekonomiassistent med kunskap i löpande bokföring, kundreskontra- och /eller leverantörsreskontra, betalningar, avstämningar mm.
Som ekonomiassistent ansvarar du ofta för administrationen av kundfakturor, både till svenska och utländska kunder. Ditt dagliga arbete kan även innefatta fakturahantering, samt uppföljning i ekonomisystemet. Vidare ingår allmänna administrativa uppgifter inom ekonomi, sortering och arkivering samt administrativa uppgifter beroende på våra kunders behov!

Din profil / Your profile

Du som är minst gymnasieekonom, gärna med en eftergymnasial påbyggnadsutbildning och har ett brinnande intresse för ekonomi ska söka till oss! Vi ser gärna att du jobbat under ca ett år på ekonomiavdelning, gärna i kombination med administrativa uppgifter och har god förståelse för det ekonomiska arbetet! För att snabbt kunna sätta sig in i våra kunders vardag har du grundläggande kunskaper i Ms Excel och och vi värdesätter erfarenhet av något ekonomisystem t.ex Visma.
Som person är du ansvarstagande och noggrann, du trivs i samarbete med olika människor, är prestigelös och social!

Vi söker medarbetare för kortare och längre uppdrag till våra kundföretag som är av varierande storlek.
Vi erbjuder dig spännande möjligheter att arbeta på en ekonomifunktion i olika branscher och verksamheter där du kan utvecklas!

Övrigt / Other

Är detta något för dig? Välkommen att fylla i din ansökan genom att bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor, är du välkommen att kontakta Caroline Hamrin på Inhouse

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Publiceringsdatum
2015-02-23

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 860
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Hamrin

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2178316

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: