Inhouse söker ekonomiassistenter!
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning / Work Description
För kunds räkning söker vi dig som är en driven och framåt ekonomiassistent med kunskap i löpande bokföring, kundreskontra- och /eller leverantörsreskontra, betalningar, avstämningar mm.
Som ekonomiassistent ansvarar du ofta för administrationen av kundfakturor, både till svenska och utländska kunder. Ditt dagliga arbete kan även innefatta fakturahantering, samt uppföljning i ekonomisystemet. Vidare ingår allmänna administrativa uppgifter inom ekonomi, sortering och arkivering samt administrativa uppgifter beroende på våra kunders behov!
Din profil / Your profile
Du som är minst gymnasieekonom, gärna med en eftergymnasial påbyggnadsutbildning och har ett brinnande intresse för ekonomi ska söka till oss! Vi ser gärna att du jobbat under ca ett år på ekonomiavdelning, gärna i kombination med administrativa uppgifter och har god förståelse för det ekonomiska arbetet! För att snabbt kunna sätta sig in i våra kunders vardag har du grundläggande kunskaper i Ms Excel och och vi värdesätter erfarenhet av något ekonomisystem t.ex Visma.
Som person är du ansvarstagande och noggrann, du trivs i samarbete med olika människor, är prestigelös och social!
Vi söker medarbetare för kortare och längre uppdrag till våra kundföretag som är av varierande storlek.
Vi erbjuder dig spännande möjligheter att arbeta på en ekonomifunktion i olika branscher och verksamheter där du kan utvecklas!
Övrigt / Other
Är detta något för dig? Välkommen att fylla i din ansökan genom att bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor, är du välkommen att kontakta Caroline Hamrin på Inhouse
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Publiceringsdatum2015-02-23Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 860
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Hamrin
FöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2178316
Observera att sista ansökningsdag har passerat.