Humana Hemtjänst söker löneadministratör till Örebro.
Humana Assistans AB / Ekonomiassistentjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Humana utvecklar och erbjuder trygg och säker hemtjänst. Tillsammans skapar vi förutsättningar för att våra kunder ska kunna bo kvar i sin egen bostad. Vår filosofi är en individbaserad service och omsorg, där kundernas och medarbetarnas välmående sätts i fokus. Vi arbetar enligt vår vision "Alla har rätt till ett bra liv".
I Humanakoncernen ingår, förutom hemtjänst, äldreboenden, LSS-boenden, Sveriges största assistansverksamhet, individ & familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning.
Humana Hemtjänst ekonomi- och löneavdelning består idag av 4 personer och samtliga sitter i Örebro. Då företaget växer och avdelningen är i en utvecklingsfas söker vi nu ytterligare en löneadministratör till huvudkontoret i Örebro.
Publiceringsdatum2013-10-31Dina arbetsuppgifterSom löneadministratör kommer dina arbetsuppgifter bestå av tidrapportering, löneregistrering, kontroll av reseräkningar och övriga administrativa uppgifter. Du kommer också att ha telefonkontakt med de anställda och med myndigheter såsom kommunen och försäkringskassan. Eftersom organisationen är under tillväxt och vi strävar alltid efter bästa kvalitet så innebär det att du kommer vara delaktig och själv driva utvecklingsprocesser inom löneområdet.
KvalifikationerVi söker dig som är intresserad av löneadministration och det är ett stort plus om du tidigare arbetat med lön. Meriterande är om du tidigare arbetat med schemasystemet Medvind och löneprogrammet Agresso. För att lyckas i rollen som löneadministratör så krävs det att du tidigare arbetat med administrativa uppgifter samt har god datavana.
Som person är du noggrann, strukturerad, ansvarsfull och har förmågan att arbeta självständigt. Vi ser att du är en flexibel person som har känsla för service och kvalitet och för att trivas i rollen krävs det att du är van att hantera flera saker samtidigt. Vidare är det är viktigt att du har god kommunikationsförmåga och att du på ett pedagogiskt vis kan stötta medarbetare och kunder i lönefrågor.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, anställda och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, med start enligt överenskommelse.
Urval och intervjuer kommer ske löpande och sista ansökningsdag är 2013-11-15
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
vanessa.akermo@humana.seFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO
Jobbnummer 1690737
Observera att sista ansökningsdag har passerat.