HR-partner - generalist - sökes till kund inom offentlig sektor

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av en bred HR-roll och har förmågan att skapa förtroendefulla relationer?

Om uppdragsgivaren:

Vår kund är en politiskt styrd organisation med ansvarsområden inom bland annat folkhälsa, hälso- och sjukvård, infrastruktur och kollektivtrafik, kompetens- och utbildningsfrågor, näringslivsutveckling, samt internationella frågor och kultur.

Publiceringsdatum
2018-05-03

Arbetsuppgifter
I rollen som HR-partner kommer du att arbeta i en bred HR-funktion och stötta verksamheten i en stor bredd av HR-frågor. För den här tjänsten ser vi gärna att du har ett konsultativt arbetssätt med en god förmåga att sätta dig in i verksamheten, då rollen kräver att du på kort tid tar till dig ny information och stöttar dina kollegor i olika frågor som rör verksamheten. Vi ser också att du är serviceinriktad och kundorienterad med ett professionellt bemötande, samt kommunikativ, med en pedagogisk förmåga att förklara komplexa frågor och sammanhang på ett lättillgängligt sätt, samt har en god samarbetsförmåga som bygger på respekt och tillit. Utöver detta tror vi att du är generös med din kunskap och gärna delar med dig av ditt kunnande, samt har förmåga att skapa och förvalta förtroendefulla relationer.

Kvalifikationer
• Högskoleutbildning, gärna inom personal- eller beteendevetenskap, eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet av brett HR-arbete
• Det är meriterande med några års erfarenhet i en liknande HR-funktion, med eget ansvar och självständigt arbete
• Det är meriterande med goda kunskaper i HR-system och beslutsstödsystem

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser ett heltids konsultuppdrag med start omgående som beräknas pågå till och med början av hösten 2018.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4122609

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: