Hr-Administratör Till Ssab I Oxelösund!
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Oxelösund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Oxelösund,
Nyköping,
Trosa,
Gnesta,
Söderköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Oxelösund,
Nyköping,
Trosa,
Gnesta,
Söderköping eller i
hela Sverige Är du en duktig administratör som har lätt för system och tycker om att hålla i informationsmöten? Då har vi ett uppdrag för dig på SSAB i Oxelösund!
SSAB a¨r ett ho¨gspecialiserat globalt sta°lfo¨retag. Fo¨retaget a¨r en ledande producent pa° den globala marknaden fo¨r avancerade ho¨gha°llfasta sta°l (AHSS) och segha¨rdade sta°l (Q&T), tunnpla°t och grovpla°t, ro¨rprodukter samt konstruktionslo¨sningar inom byggsektorn.
Hur ser din arbetsdag ut?
SSAB behöver en extra resurs under tiden man rekryterar sin sommarbemanning. Som HR-administratör kommer du att ansvara för annonsering, korrespondens med sökande, bokning av hälsokontroll samt skicka erbjudande/avtal. Du bokar också ersättare på olika utbildningar (kran, truck, heta arbeten) samt säkrar krav och certifkat för tilltänkt tjänst samt bokar introduktionsutbildning. Vidare ansvarar du för, och håller i, introduktionsutbildning samt utför all lönepåverkande administration i HR-systemet. I denna tjänst jobbar du globalt vilket gör att du har många kontakter både internt och externt där flera är på engelska. Uppdraget startar i början av januari fram till sista maj 2016.
Vem trivs här?
Du som har minst gymnasieutbildning, och gärna vidareutbildning inom personal har en bra grund att stå på. Då du i denna tjänst kommer jobba i olika system ser vi vana av personalsystem som en tillgång liksom erfarenhet av att jobba i global miljö med engelska som arbetsspråk. Du som är snabblärd, initiativtagande och noggrann kommer snabbt att bli en tillgång för dina kollegor! Du som är serviceminded och trivs med att hålla i informationsmöten har hittat rätt tjänst!
Vad erbjuder vi?
Ett spännande och fartfyllt uppdrag på SSAB i Oxelösund!
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas i början av januari 2016 fram till sista maj 2016. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2015-11-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-17
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElinor Eliasson
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE
KontorsadressStorgatan 1
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2533505
Observera att sista ansökningsdag har passerat.