HR Business Partner - Twilfit by Change
Retail Knowledge Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Twilfit by CHANGE utvecklas snabbt i Sverige. Vi söker nu en HRBP som kan supportera vår försäljningsorganisation och medverka i arbetet för att uppnå den stora försäljningspotential Sverige besitter. Vill du vara med oss på vår spännande resa?
Positionen
Det är HR 's huvudansvar att se till att vi har de allra bästa och passionerade anställda. För detta har vi skapat en väldigt grundlig rekryteringsprocess, där kandidaterna leds genom både intervju, personlighetstest och ett praktiskt säljtest, och du kommer att ansvara för att driva denna process. Den huvudsakliga arbetsuppgiften för vår nya HR Business Partner är rekrytering, ca 75 % av din arbetstid kommer att läggas på detta. Du kommer att hantera rekrytering från start till slut samt hantera adminstrationen som följer i form av kontraktsskrivning och dylikt. Du organiserar även nyanställdas uppstart i samråd med Area Sales Coaches. Vi arbetar mycket KPI-orienterade och baserar vår utvärdering av anställdas framgång på försäljningsresultaten som de skapar i butikerna.
Uppgifterna för denna position är:
• Sökning och urval av kandidater
• Kontrakt och annan skriftlig dokumentation
• Tillhandahålla HR-service till butikschefer och säljtränare
• Se till att onboarding- och karriärplaner följs
• HR-administrationsuppgifter
• Varierande dagliga uppgifter
Vem är du?
Du måste vara beredd på att arbeta med en mängd olika uppgifter och att arbetsdagen är väldigt kontrollerad av våra butiks behov. Du kommer att vara en central person inom HR och dina insatser och ansträningar kommer att ha stor inverkan på utveckligen av våra svenska butiker. Du kommer att arbeta med flera projekt parallelt och bör därför kunna kombinera ett detaljorienterat förhållningssätt med högt tempo och flexibilitet. Du har kunskap och arbetslivserfarenhet från detaljhandeln för att framgångsrikt kunna rekrytera in dem bästa store managers och personal shoppers. Du har även kunskap inom arbetsrätt och övergripande personalpolitik. Utbildning inom personalvetenskap är högt meriterande.
Saker som beskriver dig:
• Du har ett affärsinriktat tankesätt och tidigare erfarenhet av retail
• Du har grundläggande kompetenser inom HR
• Du har god kunnskapar inom grundläggende tekniska system - särskilt MS Office
• Du har goda muntliga och skriftliga engelska färdigheter (företagsspråket är engelska)
• Du löser dina uppgifter på ett välstrukturerar och oberoende sätt
Vad vi erbjuder
Du kommer att vara en del av vårt svenska HQ-team. Här har vi ett informellt och humoristiskt sätt att arbeta med stort fokus på vår verksamhet. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Positionen är belägen på vårt huvudkontor i Sickla, Stockholm.
Din ansökan
Vi ser fram emot att få din ansökan och ta del av hur du kommer att bidra i jobbet. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta vår internationella HR-chef Jesper Bøtker Grønkvist i Danmark på mail
jbg@change.com eller telefon +45 27 80 12 66. Skicka oss din ansökan så snart som möjligt via länken "Sök efter positionen". Ansökningar som skickas per mail kommer inte att beaktas. Vi kommer att ha intervjuer under ansökningsperioden, och vi tar bort jobbanonsen när vi har ett tillräckligt antal kandidater, så ansök så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2021-09-16ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRetail Knowledge Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Retail Knowledge Sweden AB (org.nr 556636-0367),
https://retailknowledge.se/ Jobbnummer 5970651
Observera att sista ansökningsdag har passerat.