Head of customer service and support till Avantimes Luleå-kontor
Avantime Group AB (Luleå) / Supportteknikerjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avantime Group AB (Luleå) i Luleå,
Stockholm eller i
hela Sverige I rollen som Head of customer service and support är du Avantimes viktigaste röst mot våra kunder. Du älskar service och framför allt brinner du för att lösa problem.
Våra kunder är också våra bästa vänner. I det dagliga samtalet med kund hanterar du till exempel behov av nya funktioner, akuta problem, utredningar och hjälp med innehåll. Som ansvarig för vår kundsupport älskar du att ha många bollar i luften och ger allt när det hettar till.
Tillsammans med personalen på supporten och utvecklarna på avdelningen development ansvarar du för att långsiktigt utveckla och förvalta kundrelationer i syfte att skapa 100 procent nöjda kunder. I rollen ingår också ett säljansvar kring att snappa upp nya behov samt att paketera och erbjuda våra kunder återanvändningsbara komponenter samt allmän vidareutveckling.
Du jobbar tätt tillsammans med såväl Key Account Managers, produktions- och planeringsansvariga. Huvuddelen av arbetet utför du från vårt kontor i Luleå, men rollen innebär också regelbundna besök i Stockholm för att träffa kunder och Avantimeare.
Avantime är en av Sveriges ledande digitala fullservicebyråer. Vi arbetar med spännande kunder så som Merck, Electrolux, Alektum, 7-eleven, Pressbyrån, DnB, Axfood, TCO och många fler. Avantime sysselsätter över 45 personer med verksamhet i Luleå, Stockholm, Kiev och Shanghai.
Mer information om hur det är att arbeta på Avantime hittar du på:
http://avantime.se/om-avantime/att-arbeta-pa-avantime/Formella krav:
Utbildning:
• Avslutade studier på gymnasial nivå
Erfarenhet:
• Erfarenhet av tidigare arbete som Service Manager eller inom support.
• Arbete med webbplatser eller intranät samt mobila applikationer (primärt Android & iOS)
• Erfarenhet av webbpubliceringssystem (CMS), helst SharePoint, Episerver och WordPress.
• Erfarenhet av försäljning är ett plus
Övriga krav:
• Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Luleå, Köpmangatan 36B
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Avantime Group AB,
jens.wennberg@avantime.se, mobil +46761110867
Vi ser fram emot din ansökan!
I rollen som Head of customer service and support är du Avantimes viktigaste röst mot våra kunder. Du älskar service och framför allt brinner du för att lösa problem.
Våra kunder är också våra bästa vänner. I det dagliga samtalet med kund hanterar du till exempel behov av nya funktioner, akuta problem, utredningar och hjälp med innehåll. Som ansvarig för vår kundsupport älskar du att ha många bollar i luften och ger allt när det hettar till.
Tillsammans med personalen på supporten och utvecklarna på avdelningen development ansvarar du för att långsiktigt utveckla och förvalta kundrelationer i syfte att skapa 100 procent nöjda kunder. I rollen ingår också ett säljansvar kring att snappa upp nya behov samt att paketera och erbjuda våra kunder återanvändningsbara komponenter samt allmän vidareutveckling.
Du jobbar tätt tillsammans med såväl Key Account Managers, produktions- och planeringsansvariga. Huvuddelen av arbetet utför du från vårt kontor i Luleå, men rollen innebär också regelbundna besök i Stockholm för att träffa kunder och Avantimeare.
Avantime är en av Sveriges ledande digitala fullservicebyråer. Vi arbetar med spännande kunder så som Merck, Electrolux, Alektum, 7-eleven, Pressbyrån, DnB, Axfood, TCO och många fler. Avantime sysselsätter över 45 personer med verksamhet i Luleå, Stockholm, Kiev och Shanghai.
Avantime - avant, från franskans före - time, från engelskans tid. Före i tiden helt enkelt. Namnet återspeglar vår vilja att hela tiden ligga steget före och att hitta nya intressanta mixar, synergier och tillvägagångssätt.
På Avantime Group utvecklar vi digitala affärslösningar, strategier och integrerad marknadsföring med målsättning att skapa konkurrensfördelar och mätbara resultat för våra uppdragsgivare. Vi gör detta genom att skapa synergier mellan våra fem affärsområden Management, Marketing, Media, Creative och Development. Vi producerar bland annat tekniska förstudier, webbtillämpningar, intranätlösningar, iPhone- och Android-appar samt marknadsplaner för digital media.
Publiceringsdatum2017-06-02Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-02
FöretagAvantime Group AB (Luleå)
AdressAvantime Group AB (Luleå)
Köpmangatan 36 B
97233 Luleå
KontorsadressKöpmangatan 36 B
Jobbnummer 3534988
Observera att sista ansökningsdag har passerat.