Handläggare Sol/LSS

Socialförvaltningen / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Socialförvaltningen i Jönköping, Tidaholm, Ödeshög, Haninge, Gislaved eller i hela Sverige

Omsorgsfunktionen
Omsorgsfunktionen ansvarar för insatser och bistånd enligt LSS och SoL. Målgruppen omfattar huvudsakligen personer som tillhör LSS personkrets 1 och 2 samt personer med neuropsykiatriska funktionshinder. Inom funktionen finns ca 800 medarbetare som ger stöd till 700 personer.
Flera av våra handläggare skall vara föräldralediga. Vi söker därför fyra vikarier som skall arbeta med att utreda och fatta beslut om satser enligt enligt LSS och SoL. Tre har inriktning mot personkrets 1 och 2 och en har inriktning mot personer med neuropsykiatriska funktionshinder. Du kommer att ingå i ett team av handläggare inom omsorgsfunktionen. Arbetsplatsen är centralt belägen.
Högskoleutbildning med inriktning social omsorg, socionomprogrammet eller annan likvärdig utbildning. Erfarenhet av myndighetsutövning är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Publiceringsdatum
2008-03-11

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid/Deltid
Vikariat Enl ök 2009-08-31

Ersättning
Fast lön
Individuell lönesättning enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-03-25
Ansökan skickas till:
Socialförvaltningen
Personalenheten
55189 Jönköping
Ange följande referens när du ansöker: 08-70-8011

Kontakt
Bitr. funktionschef Åsa Johnsson Sköld, 036-102119
Facklig SKTF och handläggare Adna Zahirovic, 036-107056
Facklig SSR och handläggare Britt-Marie Svensson, 036-106065

Företag
Socialförvaltningen
Företagspresentation

Adress
Socialförvaltningen
Rådhuset
55189 Jönköping

Jobbnummer
159767

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Socialförvaltningen: