Handläggare på Internal Sales till Marginalen Bank
Team-Builder Rekrytering & Bemanning AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Team-Builder Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Om företaget
På Marginalen Bank får du möjlighet att vara med och bygga en ny svensk bank. Marginalen är en modern arbetsgivare som samtidigt ställer stora krav på sina anställda! Tempot är högt men vi har också väldigt roligt på jobbet. Marginalen arbetar aktivt med jämställdhet och mångfald och strävar efter att skapa en arbetsplats där skiftande erfarenhet och bakgrund tas till vara.
Marginalen Bank är en ny bank på den svenska marknaden som erbjuder privatpersoner och företag enkla och tydliga banktjänster. Banken bildades i augusti 2010 genom att Finans AB Marginalen gick samman med systerbolaget Bank2 (förvärvades 2007) och delar av Citibanks svenska konsumentbank som förvärvades under 2010. Under varumärket Marginalen Core erbjuder vi företag och myndigheter tjänster inom Juridik, Inkasso, Ekonomiadministration och HR. Marginalen grundades ursprungligen 1979 och har 350 medarbetare i Stockholm, Borås och Sundsvall samt i Lettland och Litauen.
Om Uppdraget
Team-Builder Rekrytering och Bemanning söker för Marginalen Banks räkning 5st personer som ska arbeta som handläggare på avdelningen Internal Sales. Födelat på 3 st heltidstjänster och 2 deltidstjänster. Alla tjänsterna är tillsvidareanställningar och innebär direktanställning på Marginalen Bank.
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att innebära:
• Att ha mycket god produktkunskap och kunna förmedla nödvändig information till kunder på ett professionellt och lättförståeligt sätt.
• Att genomföra de administrativa arbetsuppgifter som arbetet innehåller på ett adekvat, professionellt och effektivt sätt.
• Försäljning till nykunder eller merförsäljning till befintlig kundstock.
• Att på uppmaning av och tillsammans med Team Leader och övriga supportfunktioner inom avdelningen identifiera utvecklingsområden och eventuella lösningar för verksamheten som bedrivs på avdelningen.
• Delta i utbildningar och träningar samt vid behov i projekt.
Tjänsten
Som handläggare på innesälj handlägger man de ärenden (leads) bankens övriga avdelningar anser som lönsamma att erbjuda tilläggsprodukter till. Du kommer att få jobba mot uppsatta mål både individuellt samt för avdelningen. I ditt dagliga arbete är det väldigt viktigt att alltid hålla dig uppdaterad vad avser information, följa uppsatta processer och leverera till kund på ett professionellt och trevlig sätt.
Anställningen börjar med en internutbildning.
Kvalifikationer
• Minimum dokumenterad gymnasial utbildning
• Dokumenterad erfarenhet av kundservice, främst via telefon
• Intresserad av försäljning
• Förmågan att förmedla information effektivt och lättförståeligt
• Erfaren datoranvändare
• Mycket stark kommunikativ förmåga på svenska. Stark kommunikativ förmåga på engelska är meriterande
• Övriga språkkunskaper välkomnas
Egenskaper
• Utpräglad lagspelare med en positiv och lösningsorienterad attityd
• Har alltid kundens bästa i fokus
• Självgående med ett eget driv
• Motiverad av positiva resultat och utveckling
• Flexibel
• Noggrann
• Inga anmärkningar i straffregister (utdrag från polismyndigheten krävs)
Vi erbjuder
Detta är en möjlighet att få jobba på en stor och välkänd bank, där det finns mycket goda möjligheter till att utvecklas inom företaget.
Om Team-Builder
Team-Builder är ett auktoriserat bolag som verkat i branschen under 16 år. Vi har sedan starten givit människor och företag möjlighet att utvecklas genom att vara lösningsorienterade på ett verkligt lyhört och engagerande sätt. Vi erbjuder kvalitativa, kundanpassade rekryterings - och bemanningslösningar samt att vara naturlig samarbetspartner i strategiska rekryteringsärende
Marginalen Bank har valt att samarbeta med Team-Builder för denna rekrytering och ansökan görs direkt till rekryteringsansvarig Silvia Toth.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-10-20ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-29
Ange följande referens när du ansöker: 304
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSilvia Toth
Silvia.toth@team-builder.seFöretagTeam-Builder Rekrytering & Bemanning AB
AdressTeam-Builder Rekrytering & Bemanning AB
Farstagången 24
12347 Farsta
KontorsadressFarstagången 24
Jobbnummer 3759671
Observera att sista ansökningsdag har passerat.