Framtiden söker kundansvarig inom affärsområdet ekonomi

Framtiden AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

För att fortsätta vår positiva utveckling söker vi nu Kundansvariga säljare inom affärsområdet ekonomi till vårt kontor i Göteborg.

Publiceringsdatum
2016-02-03

Arbetsuppgifter
Nu är det dags att förstärka vårt framgångsrika säljteam i Göteborg.

Som Kundansvarig på Framtiden består rollen av:
• Säljmöten inom segmentet ekonomi & finans
• Mötesbokning
• Prospektering, söka upp nya intressanta företag och kontaktpersoner inom segmentet ekonomi & finans
• Bygga starka och långsiktiga relationer med små, medelstora och stora företag samt skapa framgångsrika samarbeten med befintliga kunder och merförsäljning
• Fokus på egen budget, aktivitetsbaserade mål och försäljningsresultat

Du har med andra ord självständigt ansvar för hela säljprocessen, allt från prospektering till avslut ute hos kund. Du kommer växa in i en konsultativ roll präglad av förtroende och expertis gällande personallösningar. Du kommer jobba nära våra personalansvariga som tillsätter tjänsterna.

Vi säljer bemannings- och rekryteringstjänster och du kommer att bearbeta personer med beslutfattande roll, vilket ger dig en stor möjlighet att skapa ett stort kontaktnät inom näringslivet. Vidare kommer du att arbeta med ett helhjärtat fokus på kunder och kontaktpersoner som arbetar inom ekonomi och finans. Exempel på tjänster kan vara ekonomer, redovisningsassistenter, revisorsassistenter. Vi ser därför att detta är ett område som ligger dig extra varmt om hjärtat.

Som säljare inleds anställningen med två dagars utbildning på vårt huvudkontor med följande mentorskap under två veckor. Du har sedan löpande stöd och utveckling från säljchef, konferenser och utbildningar internt och externt.

Här berättar Jonas och Peter om hur en kundansvarigs vardag ser ut hos oss och varför de trivs i sina roller http://www.framtiden.com/jobba-hos-oss

Om företaget
Framtiden strävar efter att vara Sveriges bästa leverantör av personal för uthyrning och hyrköp av Unga Talanger. Under 2013 (senast tillgängliga siffror) kunde Framtiden titulera sig som Sveriges 4:e snabbast växande företag och Sveriges snabbast växande bemanningsföretag. Samma år utsågs vi även till Gasellföretag. Vi kan stolt berätta att vi i år har blivit utsedda till Sveriges 3:e Bästa Arbetsgivare bland mellanstora företag. Vi har haft en kraftig tillväxt och fortsätter stadigt att växa.
Idag är vi 90 medarbetare fördelade på sju orter, varav 18 i Göteborg.
På Framtiden jobbar vi aktivt med våra värderingar och beteenden, vilka genomsyrar vår organisation och vårt arbete. För oss är det viktigt att nya kollegor tar till sig vår företagskultur, vilken enklast beskrivs i våra ledord; Glädje, Enkelhet och Kör.

Profil
Vi söker dig som vill vara en del av ett härligt gäng, har ett intresse för affärer samt en omättlig aptit på att lyckas med det du tar dig an. Du har en positiv grundsyn och är beredd att gå den extra milen.
Du trivs med att arbeta i en snabbväxande arbetsmiljö med ansvar över beslut och du gillar att ta egna initiativ och vara drivande. Du är kommunikativ, en god lyssnare med en vilja att förstå och hjälpa dina kunder.

Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig med hjärtat på rätt ställe, du är en social lagspelare som lyckas kombinera hög aktivitetsnivå med att ha roligt tillsammans med dina kollegor. Du är en person som är van att prestera under hög press, genom idrott eller tidigare yrkeserfarenhet.

Om du har ambitionen att utvecklas som kundansvarig kan vi erbjuda dig en kontinuerlig vidareutveckling med ambitionen att du ska bli en av branschens bästa säljare. Vi ordnar bland annat resor, tävlingar och gemensamma festligheter som bidrar till att du kommer att stormtrivas på din arbetsplats.

Skallkrav:
• Ett stort intresse för försäljning och att bygga långsiktiga affärsrelationer
• Du behärskar svenska (flytande) i både tal och skrift
• Körkort B
• God datavana, gärna erfarenhet av arbete i CRM-/affärssystem

Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet eller utbildning med inriktning mot ekonomi.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Vi erbjuder
• Duktiga kollegor och stark gemenskap
• Ett öppet och prestigelöst arbetsklimat
• Korta beslutsvägar och stort utrymme för påverkan och engagemang
• Framåtanda, hög kompetens och hög ambitionsnivå

Om du tycker att punkterna ovan är viktiga för dig, då är det dags att söka tjänsten som kundansvarig hos oss på Framtiden!

Anställningsvillkor
Start: 29 februari
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Lön: Månadslön med ett stimulerande bonussystem

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-17
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6530
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustaf Hesslegård 0735168992 gustaf@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2651368

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: