För kunds räkning söker vi nu en Fastighetsförvaltare
Bemannia Kontor / Fastighetsskötarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fastighetsskötarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av budgetansvar och fastighetsekonomi, samt drivs av att samverka med människor såväl internt och externt? I så fall kan du vara den person vi för kunds räkning söker för ett längre heltidsuppdrag inom förvaltningsbranschen i Stockholm.
Om uppdraget:
Som förvaltare är du en nyckelperson med ansvarar för fastighetens ekonomi, kunder och långsiktiga underhållsplanering. I rollen som förvaltare samverkar du med fastighetsvärdar, förvaltningsområdeschef och berörda avdelningar inom organisationen för att skapa kundnytta och bibehållna fastighetsvärden. Du verkar som förvaltare inom ramen för gällande hyresavtal och arbetar i enlighet med "Fastighetsägarens ansvar för projektering, bygg och förvaltning".
Uppdragsstart sker så snart som möjligt och pågår minst fram till sensommaren 2019 med chans till överrekrytering för rätt person. Det är ett heltidsuppdrag med möjlighet flextid.
Publiceringsdatum2018-04-18ArbetsuppgifterI din roll kommer du att ansvara för fastighetens ekonomi, kundkontakter och myndighetskontakter, samt planering av större och handläggning av mindre underhållsplanering. Till dina arbetsuppgifter hör bland annat:
• Budgetansvar och prognosavstämningar
• Aktivt möte med kunder, samt vara insatt i deras hyresavtal
• Hyresförhandling
• Genomförande av behovsanalyser
• Samordning och planering av långsiktiga underhållsprojekt, samt svara för handläggning av mindre underhållsprojekt
• Utredning och uppföljning av fastigheter
KvalifikationerFör att kvalificera dig för tjänsten ser vi gärna att du har:
• Högskoleutbildning, minst 2-årig kvalificerad yrkesutbildning (KY)
• 3-4 års arbetserfarenhet som förvaltare
• Erfarenhet av budgetansvar
• Erfarenhet av fastighetsekonomi samt fastighetsrelaterade IT-system
• Erfarenhet av samverkan med såväl interna som externa kontakter
• B-körkort
Som person tror vi att du:
• Har god kommunikativ förmåga
• Har god problemlösningsförmåga
• Är ansvarsfull och strukturerad
Vad vi erbjuder dig:
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här:
www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här:
www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Om Bemannia:
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till överrekrytering
ErsättningEnligt överenskommelse
Flextid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Fransson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 4090565
Observera att sista ansökningsdag har passerat.