Finsktalande Servicesamordnare till Scania (sommarjobb)
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Södertälje
2021-03-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande Servicesamordnare till Scania (sommarjobb)" (publicerad 2021-04-23) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-03-15Om tjänstenTill Scania Assistance ringer våra Scaniakunder när något oförutsett har inträffat som kräver en snabb insats av någon av våra verkstäder runt om i Europa. I Europa finns 6 Assistance Center strategiskt placerade och i Södertälje finns vårt Assistance Center för Norra Europa. I Södertälje är vi 15 personer, varav 10 är servicesamordnare. Vi är ett positivt team med kollegor både nationellt och internationellt.
Ett av de viktigaste uppdragen Scania Assistance har är att hjälpa nödställda Scaniakunder att på snabbast möjliga sätt få fordonet åter i trafik. Vi blir dagligen inkastade i kundernas verklighet och är en omvittnat viktig anledning till att kunderna väljer Scania gång efter gång. Som servicesamordnare arbetar du via telefon och email för att koordinera information och aktiviteter mellan verkstäder och kunder. Scania Assistance har öppet dygnet runt 7 dagar i veckan, arbetet är förlagt till 5-skift.
Tjänsten som Servicesamordnare är ett konsultuppdrag med start första veckan i maj och pågår till och med augusti.
Om dig
Du har en utbildning på gymnasienivå, gärna med teknisk inriktning. Det är ett krav att du har goda kunskaper i svenska, finska och engelska i såväl tal som skrift. Att du i telefon och i skrift förstår danska och norska är meriterande. Du kommer arbeta i vårt ärendehanteringssystem och i Microsoft Office, varför du behöver ha god PC-vana.
Som person är du serviceorienterad, kommunikativ, strukturerad och kvalitetsmedveten. Du har en förmåga att kunna lösa problem åt kunderna självständigt, men också i samarbete med andra. Alla inkommande ärenden är gruppens gemensamma ansvar att hantera, vilket kräver flexibilitet och god samarbetsförmåga. Flera ärenden hanteras parallellt och periodvis inkommer många samtal efter varandra, varför du måste trivas i den typen av arbetsmiljö.
Det är meriterande om du är tekniskt intresserad och vi ser gärna att du har kännedom om Scanias produkter och/eller transportbranschen. Har du dessutom en positiv inställning och uppskattar att arbeta i ett sammansvetsat team så har du hittat rätt.
Viktigt för tjänsten är:
• Obehindrat kunna kommunicera på finska, svenska och engelska
• Arbetslivserfarenhet inom servicerelaterade yrken
• God datavana
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Anders Lindén via Adecco 010 - 173 73 00
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-34148".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 5630735
Observera att sista ansökningsdag har passerat.