Finsktalande Servicesamordnare till Scania i Södertälje

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-04-21

Om tjänsten
I rollen som Servicesamordnare tar du emot samtal från kunder som ringer in när något oförutsett har inträffat kring deras fordon som kräver en snabb insats av någon av kundens verkstäder runt om i Europa och Norden. Din uppgift kommer vara att via telefon och mail koordinera kunderna så att de på snabbast möjliga sätt kan få sitt fordon åter i trafik. Då denna funktion har öppet dygnet runt kommer du att arbeta i 5-skift.

I din roll som Servicesamordnare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Kundsupport
• Administration
• Ärendehantering

Om dig
Du som har en avslutad gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning, kommer snabbt att komma in i dina uppgifter. Dina goda kunskaper i svenska, finska och engelska kommer att komma väl till pass och är ett krav för denna tjänst. Du kommer att arbeta i ett ärendehanteringssystem och i Office, varför du behöver ha god PC-vana.
Vi tror att du är utåtriktad, serviceorienterad och kvalitetsmedveten. Då jobbet innebär mycket kundkontakt ser vi gärna att du har erfarenhet av kundservice. Din goda samarbetsförmåga och stresstålighet kommer snabbt att få dig att bli en i gänget!

Viktigt för tjänsten är:
• Obehindrat kunna kommunicera på finska, svenska och engelska
• Arbetslivserfarenhet inom servicerelaterade yrken
• God datavana

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Scania
Scania AB är en svensk lastbils- och busstillverkare som sedan maj 2014 i stort sett helt ägs av tyska Volkswagen AG. Verksamheten är i huvudsak förlagd till Södertälje, Stockholms län, där även Scaniagruppens huvudkontor finns.

Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag som löper över sommaren och kommer att starta med en utbildning under 2-3 veckor. Kunden önskar att utbildningen sker i maj för att sedan börja tjänsten i juni. Tjänsten är på heltid och förväntas pågå till och med augusti med möjlighet till extrapass under .

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare Marléne Nordsten via 073 684 77 82 alt. marlene.nordsten@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Finska, Servicesamordnare, Support, Kundtjänst, Scania, Södertälje

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-32326".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5197077

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: