Finsktalande kundservicemedarbetare till SodaStream
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-04-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande kundservicemedarbetare till SodaStream" (publicerad 2022-04-26) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om bolaget
SodaStream är världens ledande tillverkare och distributör av kolsyremaskiner, som gör det möjligt för konsumenter att enkelt omvandla vanligt kranvatten till kolsyrat vatten och smaksatt vatten på några sekunder. SodaStreams produkter främjar hälsa och välbefinnande, är miljövänliga, kostnadseffektiva och roliga att använda. Varje år tillhandahåller SodaStream 1, 5 miljarder liter kolsyrade drycker till miljontals hushåll, vilket gör det till ett av de största dryckesföretagen i världen. Vi sysselsätter mer än 4500 personer över hela världen, med över 30 nationaliteter representerade.
Om rollen
SodaStream Nordics söker nu en kundservicekollega till sitt nordiska team. Vi söker dig som är passionerad, nyfiken och alltid strävar efter att bli bättre. Vill du arbeta med ett energiskt och roligt team och representera ett starkt globalt varumärke kan detta vara ditt drömjobb.
Du kommer att tillhöra kundserviceteamet på den svenska sidan men supportera den finska sidan vid behov. Rollen innebär att ge support och kundservice till SodaStreams privat- och företagskunder i ärenden som rör order, leverans och produkt. Du kommer att ansvara för inkommande mejl och telefonsamtal för ett brett utbud av frågor från deras nordiska kunder och slutkonsumenter. Rollen innebär att jobba brett och varierat med administration och kundservice och få möjligheten att jobba mot stora och globala kunder och leverantörer. Kundserviceteamet arbetar i CRM-systemet Zendesk.
Exempel på arbetsuppgifter kan vara
• Hantera ordrar, kundförfrågningar och uppdateringar av konton
• Ge kunder och återförsäljare bra service via e-post och telefon
• Sälj- och marknadsstöd till sälj- och marknadsteam
• Utveckla och förbättra processer och arbetssätt
• Bidra till vår positiva laganda och arbetsmiljö
• Övriga administrativa uppgifter
Om dig
För att lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet av kundservice och administration sedan tidigare. Du är en lagspelare som har en stor passion för service och noggrannhet i ditt arbete. Vidare tror vi att du har en god dator- och systemvana. Du behöver vara flytande i det svenska och engelska språket samt ha en mycket god skriftlig och muntlig kunskap i finska. Vi söker någon som vill ta del av det roliga och bidra till SodaStreams unika kultur och anda. Om du är flexibel, har en positiv attityd och är ivrig att ge bra service är du förmodligen den vi söker. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom initiativtagande, lösningsorienterad och serviceminded i denna rekrytering.
Publiceringsdatum2022-04-18Dina personliga egenskaper• Prestigelös
• Noggrann och strukturerad
• Ansvarstagande
• Initiativtagande
• Lösningsorienterad
• Serviceorienterad
Kvalifikationer• Service- och administrativ vana
• Flytande i svenska och engelska
• Finska kunskaper i tal och skrift
• System- och datorvan
Möjligheter
SodaStream erbjuder en fantastisk möjlighet att vara en del av ett team som har förmånen att växa och utveckla ett av Nordens mest välkända konsumentvarumärken.
Tillträde, omfattning och arbetstider
Rollen är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd hos SodaStream. Anställningen inleds med en provanställning för att sedan övergå till en tillsvidareanställning. SodaStream har sitt kontor i Hammarby Sjöstad och erbjuder goda förmåner till sina anställda. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på
amanda.wyser@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Kontakt Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se 072 991 88 58 Jobbnummer 6548114
Observera att sista ansökningsdag har passerat.