Finsktalande kundservicemedarbetare till global kund!

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du arbetslivserfarenhet inom service? Trivs du bra med att använda datorn och telefon som främsta arbetsverktyg? Är du social, driven, serviceminded samt pratar finska? Vi söker nu finsktalande kundtjänstmedarbetare för uppdrag hos vår globala kund inom fordonsindustrin!

Publiceringsdatum
2020-12-08

Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare inom fordonsindustrin kommer du att hantera kundärenden via telefon, mail och chatt. I tjänsten kommer du även arbeta proaktivt med försäljning genom att fånga upp leads som kan leda till ökad försäljning för verksamheten. Vidare kommer du kontinuerligt arbeta med att följa upp kundupplevelsen genom att ta emot feedback, driva förbättringsförslag och administrera kring ärenden.

Detta är en heltidstjänst med placering i Torslanda. Du kommer att ha ett varierande schema där även kväll-och helgjobb förekommer. Vi ser därför att du är flexibel gällande arbetstider.

Observera att vi för denna tjänst endast söker dig som är finsktalande.

Om dig
Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av servicearbete, gärna inom restaurang, kundtjänst eller försäljning. Eftersom du kommer att hantera kundärenden globalt är det väsentligt att du behärskar engelska flytande i tal och skrift. I denna roll önskar vi även att du har god kunskap i finska, både i tal och skrift. Blir du aktuellt kommer du genomgå språktest i både finska och engelska. Vi ser också att du har god datorvana och har lätt för att lära dig nya program och system. Meriterande är erfarenhet inom Salesforce eller andra CRM-system.

Vidare söker vi dig som brinner för service och som vill ge en kundupplevelse utöver den vanliga. Du är lyhörd, är kreativ och har således en fallenhet för att hitta lösningar på problem. Vidare är du en driven lagspelare som trivs bra med att arbeta i team. Du bidrar med positiv energi till ditt team och ser gärna utvecklingsmöjligheter i ditt uppdrag.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Maria Thell via maria.thell@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kundtjänst - Customer support - Customer Service - Service - Salesforce - CRM - Finska

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-33337".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5479663

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: