Finsktalande Administratör/Orderhanterare till Vyaire Medicals

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-09-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande Administratör/Orderhanterare till Vyaire Medicals" (publicerad 2017-09-07) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en finsktalande administratör till Vyaire Medicals som är ett internationellt medicintekniskt företag. Vi söker dig som kan starta omgående och arbeta heltid i 6 månader med stor chans till förlängning. I rollen som Orderhanterare arbetar du bland annat med kundsupport via telefon och mejl, bokar ordrar, hjälper till med returer och krediteringar samt följer upp leveranser. Du kommer att arbeta i affärssystemet SAP. Supporten arbetar mot alla nordiska länder och arbetstiderna är 08:00-16:30. De veckor det blir aktuellt att täcka upp för Finland ändras arbetstiderna till 07:00-15:30.
Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team och du kommer snabbt att få ta ansvar i din roll.


Om företaget
Vyaire Medical är ett globalt medicintekniskt företag som erbjuder innovativa och högkvalitativa produkter inom Respiration. Vyaire Medical har ett dedikerat Nordiskt team baserat i Stockholm som inkluderar Säljchef, Produktchef, Upphandling- och kontraktsansvarig samt nordisk kundservicepersonal som representerar alla nordiska länders lokala språk.

Din profil
Vi söker dig som har goda kunskaper i finska, svenska och engelska i både tal och skrift. Du har ca 1-2 års erfarenhet av en liknande roll då du har arbetat med kundkontakt och administration. Du har god datavana då du snabbt förväntas börja arbeta i affärssystemet. Kunskaper i flera nordiska språk är meriterande, samt att det även är meriterande om du har arbetat i SAP.
Som person är du framåt och självgående, samt att du har lätt för att ta för dig arbetsuppgifter. Du är serviceinriktad och strukturerad i ditt arbete, och vi ser att du är bra på att samarbeta med andra.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-8693058 eller siri.hagefalk@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-09-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-14
Ange följande referens när du ansöker: 1089
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Siri Hågefalk siri@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3680750

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: