Finsktalande administratör/marknadskoordinator till mediebolag
Placera Personal AB / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för långt konsultuppdrag en finsktalande administatör/marknadsassistent/marknadskoordinator/säljassistent till spännande mediebolag i Solna.
Tjänsten
Som finsktalande administratör hos vår kund får du möjlighet att arbeta i en bred roll på ett internationellt och spännande företag. Du kommer bl.a. stötta Trade marketing samt KAM inom olika sälj- och markadsprocesser samt utveckla och genomföra försäljnings- och marknadsaktiviteter. Du arbetar som konsult via Placera Personal på ett löpande uppdrag hos kunden med goda möjligheter till anställning framöver. Tjänsten är på heltid med start omgående.
Publiceringsdatum2014-03-18Dina arbetsuppgifterSom adminsitratör har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Stöd inom olika sälj- och marknadsprocesser
• Vara ett administrativt stöd internt och externt
• Strukturera och effektivisera flödet inom säljprocessen
• Utveckla och implementera skräddarsydda kampanjer samt administera dessa
• Skapa olika presentationer för internt och externt bruk
• Skapa försäljningsrapporter
• Administrera och uppdatera hemsida
• Skapa inköpsorder i SAP
• Översätta marknadsföringsmaterial, produktinformation, annonser, pressmeddelanden, nyhetsbrev m.m. från den finska marknaden
• Administrera kundspecifika produktblad och uppdatera kund med eventuella uppdateringar
KvalifikationerFör att passa i rollen som administratör ser vi följande bakgrund som lämplig:
• Relevant utbildning
• Minst ett års erfarenhet inom administration/koordinator/marknadsassistent eller motsvarande
• Flytande finska, svenska och engelska
• Mycket goda kunskaper i Excel och Power point
• Erfarenhet av SAP, Siebel och Marwin är meriterande
Som person är du kommunikativ, teamorienterad, ödmjuk och positiv. För att passa i rollen tror vi att du är öppen för förändringar samt är entusiatisk i ditt arbete.
Låter detta som en spännande tjänst för dig så tveka inte att söka tjänsten redan idag! Vi göra löpande urval och tjänsten ska tillsätta så snart som möjligt.
Sökord: finska, finsktalande, administatör, marknadsassistent, marknadskoordinator, säljassistent
Arbetstider och omfattningHeltid / Tillsvidare
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen, Rekryterare 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1811019
Observera att sista ansökningsdag har passerat.