Fastighetsförvaltare till Amasten holding AB
OnepartnerGroup Sydost AB / Fastighetsskötarjobb / Ronneby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fastighetsskötarjobb i Ronneby,
Karlskrona,
Karlshamn,
Tingsryd,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB i Ronneby,
Karlskrona,
Karlshamn,
Tingsryd,
Olofström eller i
hela Sverige Amasten är ett fastighetsbolag som äger och förvaltar ca 2800 lägenheter från Skåne i söder till Ångermanland i norr. Vi äger även ett stort antal handels- och kontorsfastigheter i flera städer i Sverige. Marknadsvärdet uppgår till cirka 2,5 miljarder kronor med en uttalad ambition att utöka portföljen ytterligare under de kommande åren. Nu har vi också utökat vårt innehav av fastigheter i Ronneby där vi idag har ca 375 lägenheter, vårdboende, förskolor och flertal lokaler i centrum. Bolagets ledord är bra bemötande, kunskap och engagemang. Läs mer på amasten.se
Publiceringsdatum2016-11-10Om företagetAmasten erbjuder dig ett stimulerande arbete i en entreprenöriellt driven verksamhet, med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Du får möjlighet att vara en del av ett dynamiskt, modernt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och modet att våga göra rätt saker uppmuntras.
ArbetsuppgifterI rollen som Fastighetsförvaltare på Amasten har du ett helhetsansvar för verksamheten som utgörs av ett flertal bostads- och kommersiella fastigheter i Blekinge. Förvaltaren är ofta kontaktperson gentemot hyresgäster, leverantörer, entreprenörer och myndigheter med flera i frågor som rör den lokala förvaltningen. Tillsammans med dina kollegor arbetar du för att uppfylla Amastens åtaganden gentemot kunden - tekniskt, juridiskt och ekonomiskt. Utöver administrationen kring hyresavtal består dina övergripande arbetsuppgifter av att utföra övergripande tillsyn och underhållsbesiktningar samt planering, upphandling och genomförande av mindre underhållsåtgärder. Du har ansvar över driftsbudget och resultatmål för denna del av verksamheten.
I en liten organisation får samtliga medarbetare vara behjälpliga med alla förekommande arbetsuppgifter. Din arbetsdag kan därför innehålla såväl administrativa som praktiska arbetsuppgifter. Tillsammans med dina medarbetare utvecklar och upprätthåller du en positiv och nära relation till våra hyresgäster.
ProfilFör att vara den person vi söker skall du ha några års branscherfarenhet och förmåga att tillämpa din erfarenhet och dina kunskaper i en verksamhet som vi tillsammans hela tiden utvecklar för att kunna tillgodose våra kunders skiftande behov. Dina kunskaper och erfarenheter av förhandlingar är goda och du är insatt i juridiken kring fastighetsförvaltning.
I rollen krävs dessutom att du har erfarenhet av fastighetsekonomi, hyresavtal och kundkontakt.
För att trivas och lyckas i rollen måste du vara en självständig och strukturerad person med en hög känsla för service. Vi förutsätter att du är resultatinriktad, med en naturlig förmåga att se möjligheter istället för hinder. Du är rak, lättillgänglig och pålitlig. Du har förmåga att skapa engagemang och motivation liksom förutsättningar för dina medarbetare att kunna utvecklas och ta eget ansvar. Då denna roll kräver en utpräglad förmåga att samarbeta och kommunicera med såväl medarbetare som kunder och hyresgäster ställs även krav på hög social kompetens samt förmåga att skapa och bibehålla långvariga goda relationer. En viktig del i ditt uppdrag blir att bygga upp verksamhetens lokala förankring och du använder ditt lokala nätverk och förtroende i näringslivet för att bygga en välmående organisation.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
För att vara aktuell för tjänsten har du
• några års branscherfarenhet
• relevant eftergymnasial utbildning, gärna inom förvaltning
• erfarenhet av ledarskap och/ eller försäljning är meriterande
• goda engelska kunskaper i tal och skrift
• goda kunskaper i Officepaketet
• Körkort klass B
Så ansöker duSista ansökningsdatum är den 4:e december, men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
Amasten har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via
www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emma Hördegård på telefonnummer 0470-32 38 39 eller Cornelia Gustafsson på telefonnummer 0470-32 38 34.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-04
Ange följande referens när du ansöker: 3114
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Hördegård 0470-323839
Cornelia Gustafsson 0470-32 38 34
FöretagOnepartnerGroup Sydost AB
AdressOnepartnerGroup Sydost AB
Storgatan 30
35231 Växjö
KontorsadressStorgatan 30, Växjö
Jobbnummer 3153748
Observera att sista ansökningsdag har passerat.