Extrajobb som kundrådgivare på bank
Nordax Bank AB (publ) / Kundservicejobb / Stockholm
2019-11-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb som kundrådgivare på bank" (publicerad 2020-01-28) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordax Bank AB (publ) i Stockholm,
Malmö,
Storuman eller i
hela Sverige Är du nyfiken på bank och gillar merförsäljning? Är du driven och resultatorienterad? Gillar du att utmana dig själv och andra och på samma gång hjälpa kunder med deras ekonomi? Vill du jobba i en föränderlig miljö där dina idéer faktiskt kan bli verklighet?
Då kanske vi har det perfekta (och flexibla) extrajobbet för dig!
På Nordax sker just nu en kraftig nysatsning inom företaget som medför unika möjligheter att vara med och påverka och själv utvecklas. Vi har sett stabil tillväxt historiskt, och med nyligen lanserade produkter utmanar vi nu oss själva till nästa nivå. Status quo är över.
På vårt kontor vid Torsplan sitter 230 medarbetare som tillsammans tjänar kunder i Sverige, Norge och Finland. Här råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och öppenhet inför det unika.
Det här är jobbet
På Customer Operations har vi Finska, Norska och Svenska kollegor som ansvarar för hela kundprocessen för kunder i respektive land, från on-boarding av ny kund och därefter för hela kundens livscykel.
Som Customer Advisor kommer du arbeta mot Svenska och Norska marknaden, med både service och merförsäljning av lån och försäkringar, via telefon och mail. Du kommer arbeta med både inkommande samtal från kunder samt utgående verksamhet till befintliga kunder för att se om vi kan hjälpa dem ytterligare med deras ekonomi. Med hjälp av behovsbaserad och lösningsorienterad dialog utreder du tillsammans med kunden om och vilka behov som finns och säkerställer att vi beviljar lån på ett ansvarsfullt sätt.
Det här är kundservice när den är som bäst: winwin.
Det här är du
Utöver att vi söker en härlig och positiv kollega som såklart är bekväm med telefonen som arbetsredskap, så ser vi också att du:
• Sporras av mål och vill se förbättrade resultat.
• Avslutat gymnasieutbildning.
• Är stark i din kommunikation och gillar att arbeta mot kunder.
• Erfarenhet från liknande eller annat kundfokuserat yrke, så som kundservice, affär eller restaurang, är meriterande.
• Erfarenhet från jobb på bank/finansbolag eller studier inom juridik/ekonomi är ett plus.
Men framförallt är dina personliga egenskaper det viktigaste: En passion för kundservice och viljan att hitta nya lösningar för att hjälpa dennes ekonomi är en nödvändighet för att du ska både lyckas och trivas. Likaså är en ambitiös och ödmjuk inställning gentemot dina kollegor.
Detaljer
Öppettider 8:30-17:00 i SE/NO. Vi ser helst att du arbetar heldagar, men halvdagar (5 timmar) är också möjligt, och att det blir totalt 40 timmar i månaden. Önskade pass läggs i schemaläggningssystem som Team Manager sen godkänner. Med andra ord finns det mycket flexibilitet.
Publiceringsdatum2019-11-26Så ansöker duEftersom vi bearbetar ansökningar och träffar kandidater löpande är det super om du skickar in din ansökan redan idag. I enlighet med GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via email. Men om du har några frågor är du välkommen att kontakta Team Manager Martina Mårtensson på martina.martensson[@]nordax.se.
Vi ser fram emot att träffa dig!
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ visstid
ErsättningTim-lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNordax Bank AB (publ)
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Nordax Bank AB (publ) (org.nr 556647-7286),
http://www.nordax.se Arbetsplats Nordax Bank
Jobbnummer 4970774
Observera att sista ansökningsdag har passerat.