Extrajobb inom kommunikation hos KYH yrkeshögskola
KYH AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KYH AB i Göteborg,
Nacka,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Kom och joina ett litet men härligt team som antagningsadministratör!
Vi letar efter dig som vill ingå i ett team som arbetar med att antagning till högklassiga yrkeshögskoleutbildningar genom att bygga relationer till de sökande med telefonsamtal, chatt och mejl. Tjänsten är timavlönad på cirka 10 timmar i veckan mellan februari-juni och passar dig som är exempelvis student.
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av att föra dialog med sökande studenter till våra utbildningar på alla våra orter. Du behöver vara bekväm med att kommunicera via både telefon, mejl och vid personliga möten för att trivas med tjänsten. I arbetet ingår också att sköta viss dokumentation och administration i bl.a. Excel och vårt antagningssystem yh-antagning.se.
Uppdraget
I teamet arbetar fyra personer, varav 3 karriär- och studiesamordnare placerade på orterna Stockholm, Göteborg och Malmö och en antagningsadministratör - dessa hanterar frågor som rör antagning och kommunikation. Enheten arbetar med studentens väg mot framtiden. Som medlem i teamet hanterar vi olika arbetsuppgifter men finns alltid som stöd för varandra - vi lyckas när alla lyckas helt enkelt. Du blir del av ett glatt gäng medarbetare!
Du jobbar nära kollegorna i Göteborg. Du har lätt för att skapa och upprätthålla goda relationer med personer du möter.
Som person är du:
En positiv och utåtriktad person som gillar att möta människor oavsett kanal
Tydlig i muntlig och skriftlig kommunikation
Ordningsam och strukturerad i ditt arbete
Har god digital förståelse
Meriterande:
Tidigare erfarenhet av relationsbyggande arbete, ex via service-/ säljyrken
Kundkontakter och erfarenhet av telefon som arbetsverktyg
Erfarenhet av att föra dokumentation och administration
Erfarenhet av att studera på yrkeshögskola/universitet
Publiceringsdatum2020-01-13KvalifikationerExamen från gymnasiet
Mycket goda kunskaper i det svenska språket
Goda kunskaper i Officepaketet
KYH är en av Sveriges största YH-anordnare och bedriver utbildningar i Stockholm, Göteborg och Malmö men även i samarbete med flera lärcentra runt om i Sverige. KYHs målsättning är att erbjuda högklassig aktuell kvalificerad yrkesutbildning på eftergymnasial nivå inom områden som samhällsbyggnad, teknik, ekonomi och IT.
Vi utvecklar attraktiva och efterfrågade utbildningar tillsammans med svenskt näringsliv, godkända och kvalitetssäkrade av Myndigheten för yrkeshögskolan. På så vis innehar våra studenter alltid rätt kompetens för rätt yrkesområde och har visat sig vara högt värderade på arbetsmarknaden. Varje år skickar KYH in ansökningar om nya och pågående utbildningar till Myndigheten för Yrkeshögskolan. Under 2020 års antagningsomgång behöver vi nu förstärka teamet.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är en timanställning på ca 10 timmar per vecka eller enligt överenskommelse. Tjänsten sträcker sig from omgående tom juni. Det finns chans till förlängning och eventuellt sommarjobb. Arbetet kommer att ske under kontorstid, vardagar. Vi kan komma att intervjua löpande varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
För frågor om tjänsten kontaktar du Lovisa Hänström på 0768852132. Vi har redan beslutat hur denna rekrytering ska gå till och undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden från rekryterings- och bemanningsföretag.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-12
AdressKyh AB
Vintergatan 1A 3TR
41758 Göteborg
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundtjänst antagning tim".
Arbetsgivare Kyh AB (org.nr 556644-7768)
Vintergatan 1A 3TR (
visa karta)
417 58 GÖTEBORG
Ansökan E-post:
jobs@kyh.se Jobbnummer 5037986
Observera att sista ansökningsdag har passerat.