Extraarbete kväll och helg Katthammarsviks Äldreboende
Vardaga AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vardaga AB i Gotland,
Söderköping,
Kalmar,
Norrköping,
Salem eller i
hela Sverige Nu söker vi på Katthammarsvik undersköterska eller vårdbiträde för arbete kväll och helg. Perfekt för dig som vill jobba extra och kombinera med annat jobb eller studier!
Det här får du hos oss:
Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi.
Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris.
En coachande och stöttande gruppchef som jobbar tillsammans med dig.
Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb.
Om Katthammarsviks Äldreboende
Katthammarsviks Äldreboende ligger i Katthammarsvik på östra Gotland.
Varje avdelning har ett gemensamt kök och trivsamma utrymmen för samvaro och måltider. Det finns en gemensam innergård och flera gemensamma uteplatser och det är enkelt att komma ut från avdelningen för att ta en promenad.
Varje boendes lägenhet är ca 30 kvadratmeter och utrustad med kylskåp och garderob. Badrummet är handikappanpassat med dusch. Trygghetslarm och rörelselarm finns. Lägenheten har en höj- och sänkbar säng, i övrigt möblerar de boende med sina egna möbler och saker.
Boendet är lantligt beläget i Katthammarsvik och cirka 100 meter bort hittar du en livsmedelsaffär.
Din roll är viktig!
Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor.
Det handlar framför allt om möten med människor, att kunna anpassa och läsa vad människor behöver. Du får kollegor och lär dig mycket om samarbete! Det händer ofta mycket roliga saker, aktiviteter och utflykter. Det är ett jobb med mycket skratt." Jirapinya Muangsiri
Din erfarenhet och kunskap
Vi har inga krav på utbildning utan lägger stort värde i dina personliga egenskaper. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa.
Vi tror att du:
• lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer.
• är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar.
• trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor.
Publiceringsdatum2023-01-30Övrig informationLön: Vi tillämpar individuell lönesättning
Tillträdesdatum: 1 mars eller efter överenskommelse.
Sista dag att ansöka är 20/2 men vänta ej med att söka då vi rekryterar löpande.
Har du frågor? Kontakta gärna verksamhetschef Sofie Lindström via mail:
sofie.lindstrom@vardaga.se. (Observera att det inte går att ansöka via E-post)
Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här (
https://vardaga.teamtailor.com/).Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se
Så ansöker duVälkommen att ansöka via knappen "Skicka ansökan" nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.
Om du blir kallad till intervju kommer du att behöva uppvisa ett vaccinationsintyg för covid-19. Detta krav har vi för att minimera risken för våra äldre kunder/omsorgstagare eller medarbetare som tillhör en riskgrupp. Har du istället ett intyg som styrker att du ej kan vaccinera dig på grund av medicinska skäl behöver du kunna uppvisa ett sådant vid intervjun.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Vardaga AB (org.nr 556469-9105)
Arbetsplats Vardaga
Kontakt Sofie Lindström
sofie.lindstrom@vardaga.se Jobbnummer 7392969
Observera att sista ansökningsdag har passerat.