Erfaren receptionist på heltid till Nordic Capital
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Nordic Capitals räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nordic Capital är en ledande privat equity-investerare i Norden med ett starkt engagemang för att skapa starkare och hållbara företag genom operationella förbättringar och transformativ tillväxt. Nordic Capital fokuserar på utvalda regioner och sektorer där de har stor erfarenhet och bevisade framgångar. Deras huvudområden är hälsa- och sjukvård, teknik och betalningslösningar, finansiella tjänster, industrivaror- och tjänster, samt konsument- och detaljhandel.
Nu söker de en prestigelös, social och serviceminded receptionist som alltid ger kunden det där lilla extra. Som receptionist kommer man utföra allt ifrån att ta emot gäster till att boka bud och hantera olika administrativa arbetsuppgifter.
Nordic Capital sitter i moderna lokaler centralt i Stockholm och arbetstiderna är:
Varannan vecka: 08:00-16:30, Varannan vecka mån-tors 10:00-18:30 fre 09:30-18:00.
Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Ta emot och välkomna besökare/kunder på ett professionellt sätt
• Svara på inkommande samtal
• Boka konferensrum, bud och taxi
• Duka fram kaffebrickor samt duka upp för luncher
• Se till att det är snyggt i företagets lokaler
• Olika administrativa arbetsuppgifter
Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett professionellt företag och vill ha en långsiktig tjänst.
VI SÖKER DIG SOM
• Har några års erfarenhet från reception och / eller konferens.
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är en sann teamplayer
• Har goda kunskaper i Officepaketet
• Har ett öga för detaljer
• Har yrkesstolthet
Det är meriterande om du:
• Arbetat i reception hos företag som är verksamma inom bransch som ex. bank, finans, management consulting, advokatbyrå tidigare.
Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta både i team och självständigt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-10-05ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3734094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.