Engagerade Operatörer till krisjouren på Niscayah
Niscayah AB / Tele- och elektronikreperatörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla tele- och elektronikreperatörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Niscayah AB i Stockholm,
Uppsala,
Eskilstuna,
Västerås,
Gävle eller i
hela Sverige Niscayah är det största elektroniska säkerhetsföretaget i Europa och en av de största systemintegratörerna i USA. Med över 200 kontor i 15 länder erbjuder Niscayah fullständiga säkerhetslösningar för kunder med höga säkerhetskrav såsom bank och post, handel, värme och vatten, transport och logistik samt bensinstationer. Säkerhetstjänsterna baseras på kundens behov och modern teknologi med koncept inom inbrottssäkerhet, brandskydd, tillträdeskontroll, kameraövervakning, management av säkerhetslösningar, teknisk service, krisjour, larmcentralstjänster och fjärrtjänster. Mer information finns på
www.niscayah.com.Niscayah ägs sedan september 2011 av Stanley Black & Decker, som är ett av de 500 största börsnoterade aktiebolag som handlas i USA, värt 10 miljarder dollar.
www.stanleyblackanddecker.com.På Niscayah är det enkelt att vara med och påverka utvecklingen. Goda idéer och konkreta resultat ger stora möjligheter till utveckling inom företaget. Den lokala och globala närvaron gör att vi är nära kunderna och samtidigt har världen som marknad. Niscayah söker nu efter fler kunskapstörstiga medarbetare till sitt kontor i centrala Stockholm. 5 platser.
Publiceringsdatum2012-07-05Dina arbetsuppgifterSom operatör på krisjouren kommer du att arbeta i en central som är bemannad 24 timmar om dygnet 365 dagar om året. Du kommer att ta emot inkommande ärenden och direkt ta action på dessa. Du kommer agera genom att snabbt analysera situationen och sedan ge rekommendationer och stöd enligt föreskrivna mallar. Dina tider är nattetid 18:55 - 07:07 och du kommer att gå på ett 5-2 schema med angivna längre ledigheter.
Inledningsvis kommer du få en introduktion till arbetet och dina arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Ta emot inkomna krisärenden via telefon.
• Ta fram stöd och rekommendationer enligt listor.
• Bevaka och följa upp ärenden
• Sköta identitets- och fordonskontroller
Utvecklingsmöjligheter:
Företaget växer mycket i dagsläget och det finns därmed stora möjligheter för rätt person att växa med företaget och utvecklas inom det.
Vi söker dig som:
• Har ett starkt intresse av människor och engagemang.
• Har en bra datorvana och kan utrycka dig väl i både tal och skrift.
• Du ska vara van vid långa stunder framför flertalet bildskärmar och av visuella situationsbedömningar.
• Har erfarenhet av att arbeta med telefonen som arbetsverktyg.
• Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.
Som person är du stresstålig och är lugn i ditt sätt. Tjänsten innebär även hantering av komplexa ärenden vilket ställer krav på din problemlösande förmåga. Då ärenden som inkommer kräver direkt action och kan innebära stressiga situationer krävs det att du är lugn och att du kan hantera uppgiften systematiskt. Vidare ser vi att du är social då du dagligen kommer ha kontakt med människor både inom och utanför organisationen. Du drivs av att göra skillnad och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är av naturen nyfiken och driven att kommer gärna med utvecklingsförslag.
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid/Tillsvidare
Plats: Stockholm
Krav: Godkännande från länsstyrelsen
Lön: Enligt kollektivavtal
Arbetstider och omfattningNatt , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlbert Andersson,, 010-458 75 87,
albert.andersson@niscayah.seJosefin Rudberg,, 010-458 78 40,
josefin.rudberg@niscayah.seFöretagNiscayah AB
AdressNiscayah AB
Box 12545
10229 Stockholm
Jobbnummer 1288300
Observera att sista ansökningsdag har passerat.