Engagerade kundtjänstmedarbetare sökes till American Express
Manpower / Administratörsjobb / Stockholm
2010-10-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Engagerade kundtjänstmedarbetare sökes till American Express" (publicerad 2011-01-24) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige American Expresskoncernen grundades 1850 och är världens största Kort- och Reseföretag. Företaget är noterat på New Yorkbörsen och har cirka 60 000 anställda världen över. I Norden har American Express ca 1 300 medarbetare. Företaget har ett starkt varumärke inom området finansiella tjänster, betalsystem och reserelaterade tjänster. I den årliga undersökningen "Sveriges bästa arbetsplatser" rankas American Express koncernen återkommande som en av de mest attraktiva arbetsgivarna. I 2010 års undersökning kom företaget på 2:a plats. För mer information - läs gärna mer på
www.americanexpress.se eller
www.americanexpress.com.Publiceringsdatum2010-10-14Dina arbetsuppgifterÄr du serviceminded och vill arbeta med ett starkt varumärke? Tycker du att det är självklart att sätta kunden i centrum och att det är roligt att jobba mot uppsatta mål? Manpower söker för American Express räkning engagerade kundtjänstmedarbetare. Du kommer att besvara telefonsamtal från befintliga kunder gällande frågor som berör kundernas konton. Det är mycket viktigt att kunna lyssna aktivt, snabbt se kundens behov och problem samt att kunna hjälpa på bästa sätt för att överträffa kundens förväntningar. I rollen ingår ansvar för utvärdering och analys av kontoinformation, att bygga relationer och att ge det lilla extra i servicen till kunden.
Vem är du?
Du har ett starkt kundfokus med vilja att ge "det lilla extra" i kombination med en affärsmässig framtoning. Som person är du driven, uthållig och kan arbeta effektivt. Du är lyhörd för kundens behov och har en god verbal förmåga. Då ett stort fokus i rollen ligger på att ge varje enskild kund hög service i de inkommande samtalen, ser vi att du har erfarenhet eller intresse av att odla och vårda kundrelationer. Du är en problemlösare som kan agera under tidspress och har förmågan att kunna arbeta självständigt i ett team. Du har god datorvana och goda engelskakunskaper. Vidare är du en ansvarstagande person som är trygg i att jobba mot uppsatta mål och i att mätas och få feedback på din arbetsprestation. Det är meriterande om du har kundserviceerfarenhet sedan tidigare.
Vad kan vi erbjuda dig?
Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Du blir erbjuden en fast anställning som ambulerande tjänsteman på Manpower med stora möjligheter till anställning hos kund.
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktperson för detta jobbDu söker detta uppdrag genom att klicka på ansökningslänken nedan. Vid ansökan vänligen bifoga ditt CV. Frågor om tjänsten besvaras av Åsa Wallergård Fröblom 08-452 33 03 eller Jessica Maurell 08-452 33 45. Vi arbetar med löpande urval så vänligen sök tjänsten så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-10-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktJessica Maurell
FöretagManpower
AdressManpower
Jobbnummer 753974
Observera att sista ansökningsdag har passerat.