Engagerad Varuförsörjare sökes till läkemedelsdistributör!
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du serviceminded och har erfarenhet av varudistrubution och leveranser? Trivs du i en roll som innebär ansvar och där ditt arbete gör skillnad? Då har vi på Adecco Office & HR ett uthyrniguppdrag med möjlighet till anställning vår kund i Stockholm!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du definierar, implementerar och följer upp en optimerad och kostnadseffektiv varupåfyllning från leverantör till centrallager. Genom en kvalitetssäkrad effektivisering av optimerad lageromsättningshastighet och kapitalbindningsnivå ser du till att avtalad servicenivå säkras. Du förebygger driftsstörningar i leveranserna och följer upp leverantörsprestation utifrån givna förutsättningar i leverantörskriterier och kundavtal.
Andra vanligt förekommande uppgifter är att hålla grunddata uppdaterad för artiklar, priser och uppföljning (i dagsläget i affärssystemet IFS). Du hanterar artiklars frisläppningar/karantän/indragningar på ett kvalitetssäkrat sätt samt ser till att ekonomisk ersättning från leverantörer erhålls genom framtagande av ekonomiska avräkningsunderlag. Du har även ansvar för att tjänstefakturera leverantörer och kunder för extratjänster som utförts. Detta är en roll som innebär många kontakter där service står i fokus!
Vem trivs här?
Du som har lämplig utbildning inom logistik/supply chain samt några års erfarenhet kommer att känna dig väl förberedd. Som en öppen och ansvarstagande person tar du gärna egna initiativ. Du trivs med att arbeta i grupp och kan även motiveras av att självständigt arbeta mot ett mål. Du ser din del i en större process och förstår betydelsen av att se lösningar istället för problem. Som en lyhörd och strukturerad person kommer du ha goda förutsättningar för att trivas.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och för rätt person finns chans till anställning hos kunden efter några månader. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-11-15Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1704265
Observera att sista ansökningsdag har passerat.