Ekonomiintresserad administratör till expansivt bolag
KFX HR-partner Göteborg AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Letar du efter ett heltidsjobb inom administration med start omgående? Har du tidigare arbetat med fakturering och har ett sinne för siffror? Gillar du att arbeta i ett team där man stöttar varandra? Vår kund söker nu en driven och effektiv administratör!
Detta är ett långsiktigt uppdrag där du blir anställd hos oss på KFX men arbeta ute hos vår kund i Gårda.
Om företaget
KFX HR-Partner är ett Auktoriserat Bemanning och Omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att har funnits i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I rollen som administratör hos vår kund arbetar du projektbaserat med varierade arbetaruppgifter:
• Avtalshantering
• Fakturering av konsulttimmar
• Uppföljning av projekt
• Vara en support i det gemensamma affärssystemet
• Sköta tidsrapporter
• Registrering av utlägg
Kvalifikationer
Vi söker dig som har en ekonomiutbildning på gymnasienivå och har erfarenhet av liknande arbete. Det är viktigt att du tidigare arbetat med fakturering och har goda kunskaper i Excel.
För att trivas hos vår kund söker vi dig som är prestigelös och lojal, Du är en positiv person som alltid är på gott humör och gillar att ha kontakt med människor. Du är även strukturerad och noggranni ditt arbete, inget avtal eller siffra ska hamna fel. Det är viktigt att du kan strukturera din agenda efter de behov som uppstår och kunna vara behjälplig med diverse förekommande uppgifter. Vår kunds koncernspråk är engelska, därför måste du känna dig trygg i både det engelska och svenska språket.
Övrigt
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Vid frågor eller funderingar kontakta Anna Berggren på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-03-13ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-01
Ange följande referens när du ansöker: 3149
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Berggren 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 4019087
Observera att sista ansökningsdag har passerat.