Ekonomiassistent till konsultuppdrag
Jurek Recruitment & Consulting AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB i Helsingborg,
Bjuv,
Höganäs,
Bräcke,
Svalöv eller i
hela Sverige Är du en driven och noggrann ekonomiassistent med tidigare erfarenhet? Söker du nya utmaningar och vill bidra med din kunskap i ett kommunalt bolag med kontor i Helsingborg? Då kan detta vara en spännande möjlighet för dig!
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent till ett konsultuppdrag på heltid om minst 6 månader.
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat:
* Fakturering både via fil och manuellt
* Inbetalningshantering
* Påminnelser
* Inkasso
* Avstämningar
* Kundärenden
* Back-up till övriga kollegor över sommaren, och möjlighet att kunna jobba hela juli månad.
Vem är du?
Vi tror att du är en väldigt noggrann person som tidigare har hanterat en reskontra med stora volymer.
Du är van vid att ha kundkontakt och är flytande i svenska i både tal och skrift.
Mer om uppdraget
Arbetsplatsen är belägen vid Väla industriområde i Helsingborg.
Arbetstider är 8.00 -16.30 och arbetet utförs på plats.
Detta är ett konsultuppdrag med en omfattning på heltid via Jurek Recruitment & Consulting, med start omgående och löpande minst 6 månader framåt.
Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Merima Kastrat på email
merima.kastrat@jurek.se Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jurek Recruitment & Consulting AB (org.nr 556694-5324),
http://www.jurek.se/ Arbetsplats Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Jobbnummer 8640251
Observera att sista ansökningsdag har passerat.