Ekonomiassistent till ett långt konsultuppdrag med start i maj
Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Vi söker nu en ekonomiassistent till en bred roll på ett spännande uppdrag med start i maj. Vår kund som är ett stort bostadsförvaltningsbolag sitter i fina lokaler i city och uppdraget löper över ett år.
Publiceringsdatum2022-03-24Om tjänstenDu kommer tillhöra ekonomifunktionen och rapportera till ekonomichefen. Rollen är ganska bred och du hanterar bland annat det löpande både inom kund- och leverantörsreskontra, fakturering samt allmänna administrativa arbetsuppgifter. Rollen innehar även delar av support till övriga verksamheten som backup för beställning av behörigheter och kontorshjälpmedel. Du fungerar även som ett stöd till ledningen gällande bokningar av möten och konferenser.
Fokus ligger dock på det löpande arbetet med kund- och leverantörsreskontra samt avstämning vid bokslut. Viktigt är också att du är systemvan och kan hantera flera ärenden samtidigt.
Dina arbetsuppgifter• Löpande bokföring
• Avstämningar kopplat till bokslut
• Kontakt med övriga verksamheten med supportfrågor
• Fakturering
• Ledningsstöd
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har en relevant utbildning i ekonomi och som har arbetat några år som ekonomiassistent. Du trivs i en blandad roll med mycket ansvar. Vidare är du systemvan med fördel erfarenhet av Agresso men ej krav och som person är du nyfiken, flexibel och en lagspelare.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Eric Brobeck på 076 647 16 04. Vi intervjuar löpande.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOgunsen AB (publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Kontakt Eric Brobeck
eric.brobeck@sjr.se 076 647 16 04 Jobbnummer 6469721
Observera att sista ansökningsdag har passerat.