Ekonomiassistent till Arena Personal på 50% med fokus på fakture
Arena Personal Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-10-03Om tjänstenArena Personal fortsätter att växa och har därför behov av att förstärka den interna ekonomiavdelningen med en ekonomiassistent på 50% med fokus på fakturering. Du kommer att arbeta i ljusa lokaler på Fleminggatan i centrala Stockholm. Ekonomiavdelning består av sju personer där alla har egna ansvarsområden. Avdelningen är en central enhet för alla kontor runt om i Sverige.
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med fakturering av vår bemanningsverksamhet. I rollen ingår även avstämningar och framtagande av olika rapporter.
ProfilVi söker dig som är noggrann, strukturerad och ansvarstagande med ett serviceinriktat sätt. Du trivs med fakturering och andra administrativa arbetsuppgifter och du är duktig på att se helheten av ditt arbete. Du sätter dig snabbt in i nya uppgifter för att sedan kunna arbeta självgående.
Vi tror att du har minst 1 års erfarenhet av att arbeta med fakturering. Erfarenhet av Hogia och Intelliplan är meriterande. Du har mycket goda kunskaper i Office paketet, framförallt Excel.
Vi erbjuder
Vi sitter i attraktiva lokaler centralt i Stockholm och har en modern arbetsplats. Anställningen är i Arena Personal AB och är en deltidstjänst på 50% som ska tillträdas omgående med hänsyn tagen till eventuell uppsägningstid. Vi erbjuder en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning under sex månader.
Vi är ett personligt, engagerat och professionellt gäng som har mycket bra sammanhållning. Om du är en lagspelare som har nära till skratt kommer du att trivas hos oss.
Om verksamheten
Arena Personal har över 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 1000 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en specialist inom personalfrågor. Vi erbjuder bemanning, rekrytering, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3871
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Bahlenberg 0733928048
sara.bahlenberg@arenapersonal.comFöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3082749
Observera att sista ansökningsdag har passerat.