Ekonomiassistent med inriktning reskontra sökes till spännande m
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Uppsala,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Har du ett pars års arbetslivserfarenhet av reskontra? Skulle du trivas i en operativ roll där du bidrar som en betydelsefull funktion för ekonomiavdelningen? Skicka gärna in en ansökan redan idag.
Om uppdraget:
Vår kund är verksam inom offentlig sektor med engagerade och kunniga medarbetare, på flera olika orter i Sverige. Uppdragets omfattning är heltid och beräknas starta inom den närmsta tiden för att löpa på i ca 3-6 månader. Det kan även finnas chans till förlängning.
Vid en första telefonintervju kommer mer detaljerad information att ges.
Publiceringsdatum2019-01-21ArbetsuppgifterI detta uppdrag som ekonomiassistent är fokus för att arbeta med reskontra. I detta ingår till exempel att svara på vanligt förekommande frågor om fakturor samt leverantör- och kundreskontran. Vidare hanterar du påminnelser och inkassokrav. För roller ser vi dig som är målinriktad och noggrann. Du har också en god förmåga att ta ansvar för ditt arbete och är mån om att utföra arbetet kvalitativt.
Dessutom är du behjälplig med bokslut samt en extra resurs för att avlasta avdelningen. Att arbeta med olika typer av kontrakt är också en del av det dagliga arbetet. För detta ser vi att det är viktigt att du värdesätter ett gott samarbete med kollegor och bidrar till en trivsam arbetsmiljö.
Kvalifikationer• Relevant utbildning inom ekonomi på lägst gymnasienivå eller likvärdig utbildning
• Minst 3 års erfarenhet av liknande roll inom reskontra
• Goda kunskaper i Excel och övriga MS Office
• Goda kunskaper i svenska, tal och skrift
Vad vi erbjuder dig:
Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler utvecklande uppdrag via oss. Hos oss får du chans att arbeta på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här:
www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här:
www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
ca 40h veckan Visstid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHR
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 4566558
Observera att sista ansökningsdag har passerat.