Ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra och fakt
SJR AB Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR AB Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Nu söker vi för vår kunds räkning en ekonomiassistent med inriktning på fakturering. Tjänsten är på heltid med start omgående. Vår kund verkar inom konsultbranschen och har fräscha lokaler i centrala Göteborg.
Vad innebär rollen och vem söker vi?
I rollen som ekonomiassistent kommer du att ingå i ett team och din främsta uppgift kommer att vara att ha hand om vår kunds leverantörsreskontra, fakturering och påminnelsehantering. Du kommer att stötta chefer och medarbetare i diverse frågor såsom reserapportering, traktamenten och andra frågor kring fakturaunderlag.
För att passa i rollen krävs flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter då du kommer arbeta på ett stort bolag med komplex fakturering. Som person har du skinn på näsan, är noggrann, strukturerad och serviceinriktad. Vidare är du pedagogisk och trivs med flera kontaktytor. Du är effektiv och van vid att hålla tidsplaner och deadlines. Erfarenhet av Visma PX, större bolag och konsultbranschen är meriterande.
Ytterligare information om uppdraget
Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig åtminstone ett år fram i tiden. Du kommer att börja som konsult hos oss på SJR men för rätt person kan det komma att öppna sig möjligheter till anställning hos kundföretaget. Detta är dock inget vi vet i dagsläget. Arbetstiderna är 8-17 med viss flextid.
Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Hanna Niklasson på 031 333 54 73. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.
Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2015-08-20ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Niklasson +46 031 3335473
FöretagSJR AB Göteborg
AdressSJR AB Göteborg
Kungsgatan 48B
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48B
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2398215
Observera att sista ansökningsdag har passerat.