Ekonomiassistent leverantörsreskontra för omgående uppdrag!
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Har du goda kunskaper inom ekonomi och är tillgänglig för nytt arbete omgående? Är du nyfiken på att använda dina ekonomikunskaper på ett företag med lång tradition och historia? Vi på Adecco Finance & Legal kan erbjuda ett spännande uppdrag hos vår kund!
Publiceringsdatum2017-03-03Om tjänstenVår kund finns i centrala Göteborg och är en av Norra Europas ledande aktörer inom sin bransch. Man ca omsätter EUR50 miljoner och verkar i en dynamisk bransch som är i ständig och snabb förändring. I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med leverantörsreskontra vilket innefattar att hantera leverantörsfakturor, sköta betalningar och rapportera fakturor. Arbetet kan även komma att innefatta andra vanligen förkommande uppgifter på en ekonomiavdelning.
Uppdraget är med start omgående, gärna nästa vecka, och kommer att pågå någon månad, eventuellt längre. Du kommer att arbeta som konsult via Adecco på plats hos vår kund. Arbetets omfattning är på heltid, dagtid.
Om dig
Vi tror antingen att du läser en eftergymnasial utbildning I ekonomi och kan arbeta minst 50% under en period eller att du har ett några års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent och öppen för ett nytt uppdrag. Rätt person har goda datorkunskaper, gärna från IFS, samt kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift.
Vi ser att du är en flexibel, snabblärd och nyfiken person som har lätt för att sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. Med god social förmåga och ett utpräglat servicetänk kommer du enkelt att komma in i din nya roll. Vi ser att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och självständigt kan driva dina arbetsuppgifter framåt.
Om anställningen
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnea Chertudi, tel 031-724 45 18
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid eller deltid enl. ö.k.
ErsättningEnl. ö.k.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinnea Chertudi 031-725 45 18
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 3354653
Observera att sista ansökningsdag har passerat.