Ekonomiassistent /leverantörsreskontra

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-06-26

Företaget
Företaget är Sveriges ledande inom disk, tvätt och städ. De bidrar med kunskap, teknik och produkter för att skapa bra hygien, säker mat och bättre totalekonomi för professionella kunder på hotell och restauranger. De är omkring 150 anställda och finns i Vallentuna strax norr Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent har du huvudansvar för leverantörsreskontran på koncernens ekonomiavdelning. Du ansvarar för att kontera, skicka leverantörsfakturor på attest och registrera dem i ekonomisystemet samt för att kontera och bokföra utlägg.

För att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas i rollen kommer du erbjudas en introduktion och du kommer ingå i ett mindre team på sex personer.

OBS! korttidsuppdrag


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Du uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Microsoft Dynamics NAV

Vi tror att du som söker är en person som är van och trivs med att arbeta självständigt och kan driva ditt arbete framåt på egen hand. Du är analytisk och bra på att komma med egna initiativ. Du har förmågan att arbeta detaljerat samtidigt som du också kan ha överblick över ditt arbete. Som person är du prestigelös och ser inga problem i att hugga i där det behövs. Vidare är du noggrann och tar ansvar för dina arbetsuppgifter

Övrig information:

Start: 15 augusti
Plats: Vallentuna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomiassistent, ekonomi, leverantörsreskontra, redovisning,
avstämning, inbetalning, påminnelser, bokföring, fakturering, kontoavstämning, heltid, Stockholm, Vallentuna

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Avan Shali avan.shali@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4222674

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: